Korporatīvā sociālā atbildība: "Nordea Bank Finland Plc Latvijas filiāle" piemērs
View/ Open
Author
Ose, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Korporatīvā sociālā atbildība: "Nordea Bank Finland Plc Latvijas filiāle" piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir korporatīvās sociālās atbildības (KSA) nozīme “Nordea” bankā un vai bankas darbinieki iesaistās KSA aktivitātēs.
Teorētiskajā daļā tiek apkopota akadēmiskā literatūra par KSA stratēģiju, KSA un sabiedriskajām attiecībām un iekšējo komunikāciju. Pētījumā izmantota kvalitatīvā datu iegūšanas metode daļēji strukturētā intervija, lai noskaidrotu, kāda KSA stratēģija izveidota bankā un kvantitatīvā pētniecības metode anketēšana, lai noteiktu, vai darbinieki iesaistās KSA aktivitātēs un vai to izpratne par KSA nozīmi “Nordea” bankā sakrīt ar vadības veidoto.
Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka KSA ir nozīmīga loma “Nordea” bankā - bankā ir izveidota KSA stratēģija un darbinieki iesaistās KSA aktivitātēs.
Atslēgas vārdi: korporatīvā sociālā atbildība, iekšējā komunikācija, korporatīvā kultūra, organizācija, darbinieki, “Nordea” banka, finanšu pakalp The title of dissertation is “Corporate social responsibility: an example of “Nordea Bank Finland Plc Latvia branch”“. The aim of this research is to explore the importance of Corporate Social Responsibility (CSR) within “Nordea” and whether employees are willing to participate in CSR activities.
In literature review academic journals and books have been analysed on CSR Strategy, CSR and Public Relations and Internal Communication. Qualitative research method of semi-structured interviews has been used in order to explore which CSR strategy is being applied at “Nordea”. Quantitative surveying method has been used to explore whether employees participate in CSR activities and whether their views on CSR match the ones of corporate vision.
During the research it has been explored that ‘Nordea’ bank has established CSR strategy and employees are willing to participate in CSR activities, suggesting that CSR is a vital element within the organization.
Key words: Corporate Social Responsib