• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Informācijas pārslodze un trūkums elektroniskajā vidē

Thumbnail
Открыть
309-24056-Pinne_Anna_ap10171.pdf (1.828Mb)
Автор
Pinne, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Informācijas pārslodze un trūkums elektroniskajā vidē” mērķis ir noskaidrot, cik bieži studenti saskaras ar informācijas pārslodzes un informācijas trūkuma problēmām, kā viņi izprot šo problēmu cēloņus un kā viņi tās risina. Pētījuma dati tika iegūti izmantojot tādas kvalitatīvās pētniecības metodes, kā intervēšana, novērošana un kontentanalīze. Bakalaura darba rezultāti atspoguļoja atšķirību informācijas pārslodzes un trūkuma problēmu risināšanā starp studentiem, kas ir apguvuši prasmes meklēt informāciju elektroniski, un studentiem, kuriem šādu prasmju un pieredzes ir maz vai nav vispār. Atslēgvārdi: informācijas pārslodze, informācijas trūkums, studentu informacionālā uzvedība, elektroniskā informācijas meklēšana, meklētājdienests Google, informācijpratība
 
Bachelor’s thesis “Information overload and anxiety at the electronical environment” aim is to find out, how frequent are information overload and anxiety problems for students, how they understand the basics of these problems and how they solve them. The data were collected by using such qualitative research methods as interviewing, observation and content analysis. Results of this work show the difference between students who had skills and experience with electronical information searching with students who didn’t have them in such a high level or hadn’t them at all. Key words: information overload, information anxiety, information behavior of students, electronical information searching, search engine Google, information literacy
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22585
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV