Rimi Latvia tēla un reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā
Autor
Stupaka, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā „Rimi Latvia tēla un reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā” tiek pētīti „Rimi Latvia” reputācijas un tēla aspekti, kā tos formulē teorētiķi, patērētāju auditorijas vidū, lai noskaidrotu, kas no reputācijas un tēla aspektiem ir svarīgākais šai iesaistīto pušu grupai tieši „Rimi Latvia” gadījumā.
Pētījuma teorētiskajā daļā tika apskatītas korporatīvas komunikācijas pamatnostādnes, funkcijas un instrumenti. Dažiem no korporatīvas komunikācijas sastāvdaļām tika pievērsta īpaša uzmanība. Tika apskatīti korporatīvas identitātes tēla un reputācijas mijiedarbība, tēla un reputāciju veidojošie aspekti, kā arī īpaša uzmanība tika veltīta iesaistīto pušu lomai reputācijas un tēla radīšanā.
Pētījuma metodoloģijā tika izmantotas gan kvalitatīvas, gan kvantitatīvās metodes. Tie ir anketēšana, sekundāro datu apstrāde, daļēji strukturētā intervija un fokusa grupas intervija.
Pētījuma empīriskajā daļā tiek atspoguļota veiktā pētījuma datu analīze.
Atslēgvārdi: korporatīvais tēls, korporatīvā reputācija, „Rimi Latvia”, iesaistītās puses, patērētāju auditorija. In this bachelor paper ‘The aspects of ‘Rimi Latvia’ image and reputation on evaluation of the audience’ ‘Rimi Latvia’ image and reputation is studied, how these notions are defined by other researchers, in order to get to know which of the aspects are the most important in stakeholder attraction in ‘Rimi Latvia’ example.
There are the corporate communication basics, functions and instruments are described in the theory part of the paper. Some of the corporate communication is described in more details. The corporate identity, corporate image and reputation interaction was also researched. As well as there was a lot of attention to pay to the stakeholder role in image and reputation building.
The methods of the research are both quantitative and qualitative: the survey, the second information resources, semi-structures interview and focus group.
In the empirical part of the paper there are all the result described and explained.
Key words: corporate image, corporate reputation, ‘Rimi Latvia’, stakeholder, consumer audience