A/S SEB bankas reklāmas kampaņas "NĀ-ČU!" efektivitātes faktori un to analīze
Автор
Konovalova, Evelina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “A/S SEB bankas reklāmas kampaņas “NĀ-ČU!” efektivitātes faktori un to analīze” mērķis ar dziļās intervijas, SVID analīzes un anketēšanas palīdzību noskaidrot reklāmas efektivitāti. Darbs sakārtots trīs nodaļās. Pirmajā nodaļā aprakstīta teorija par reklāmu un reklāmas kampaņas galvenajiem posmiem. otrajā nodaļā apskatīta pētījuma metodoloģija un trešajā daļā aprakstīta kampaņas praktiskā puse un atspoguļoti kampaņas “NĀ-ČU!” analīzes rezultāti.
Bakalaura darba izvirzītā hipotēze. Efektīvas reklāmas kampaņas panākumu atslēga: Idejas un atbilstoša motivējoša piesaistes elementa savstarpējā mijiedarbība. Darba secinājumos izvirzītā hipotēze apstiprinājās.
Galvenā problēma bija noskaidrot kampaņas efektivitāti, ko arī secināju pēc veiktajiem pētījumiem, ka šī bija viena no vērienīgākajām, populārākajām, 2. pensijas līmeņa kampaņām, kas raisīja klientu vidū pozitīvas emocijas un sasniedza sākotnēji izvirzītos mērķus.
Atslēgvārdi: reklāma, reklāmas kampaņa, mārketings, mērķa auditorija, SVID, A/S SEB banka. Bachelor's thesis “A/S SEB Bank's advertising campaign “NĀ-ČU!” Performance and Analysis” with the aim of in-depth interviews, SWOT analysis and questionnaires help determine advertising effectiveness. Job sorted into three sections. The first chapter describes the theory of advertising and promotional campaigns main stages. The second chapter deals with research methodology and the third part describes the campaign and the ground was reflected in the campaign's ”NĀ-ČU!” analysis.
Bachelor’s working hypothesis. Effective advertising campaigns key to success: Ideas and motivating appropriate connecting element interaction. Conclusions working hypothesis was confirmed.
The main problem was to determine the effectiveness of campaigns, as also concluded from studies that had been one of the largest, most popular, 2. Pension-level campaigns include clients include positive emotions and reached initial targets.
Key words: advertising, advertising campaigns, merketing, target audience, SWOT, A/S SEB bank.