Show simple item record

dc.contributor.advisorZelče, Vitaen_US
dc.contributor.authorUgaine, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:16Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:16Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other28959en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22618
dc.description.abstractMaģistra darba "Valmieras "mediju kopiena": identitāte un mediju lietojums" mērķis ir noskaidrot, cik lielu piederību valmierieši izjūt pret Valmieru un Latviju, gūt priekšstatu par mediju lomu identitātes veidošanā. Teorētiskajā daļā aplūkots identitātes jēdziens, nacionālās un reģionālās identitātes skaidrojumi, vietas un telpas jēdzieni, reģionālo mediju nozīme vietējās kopienās, lietojuma un apmierinājuma pieeja. Iedzīvotāju anketēšanā noskaidrotas piederības sajūtas dažādām vietām, kā arī mediju lietojums. Etnogrāfiskais pētījums vietējos medijos sniedzis priekšstatu tam, kā vietējie mediji veicina piederības sajūtas. Rezultāti liecina, ka aptaujātie valmierieši izjūt izteiktu piederību Valmierai un Latvijai. Cilvēku ikdienā nozīmīga vieta ir vairākiem vietējiem medijiem, kuri funkcionē kā kopienas identitātes un piederības sajūtu veidotāji. Atslēgvārdi: Valmiera, reģionālā identitāte, nacionālā identitāte, piederības sajūta, mediju lietojums, vietējie medijien_US
dc.description.abstractThe aim of the master thesis ""Media community” of Valmiera: identity and media use" is to find out how strong is the sense of belonging of Valmierians to Valmiera and Latvia and to gain insight of media use in Valmiera. The theoretical part of the paper covers such concepts as identity, regional and national identity, place and space, local media, uses and gratifications approach. Data gained in the questionnaire revealed the sense of belonging to different places and media use in Valmiera. Ethnographic study of the local media provided an insight to the ways media may contribute to creating identities and sense of belonging. The study shows that Valmierians have a strong sense of belonging to Valmiera and Latvia. Some of the local media have an important role in people’s daily lives; they can offer a sense of community identity and belonging to a place. Keywords: Valmiera, regional identity, national identity, sense of belonging, media use, local mediaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleValmieras "mediju kopiena": identitāte un mediju lietojumsen_US
dc.title.alternative“Media community” of Valmiera: identity and media useen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record