Efektīva video reklāma: Zelta Zivtiņas seriāla analīze (2012.–2013. gads)
Author
Novoselova, Ļubova
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir "Efektīva video reklāma: Zelta Zivtiņas seriāla analīze (2012.-2013.gads)".
Pētnieciskā problēma - noskaidrot Zelta Zivtiņas seriāla uztveres principus.
Darba mērķis - noteikt efektīvas video reklāmas nosacījumus, balstoties uz Zelta Zivtiņas seriālu.
Dati tika iegūti, veicot kontentanalīzi, balstoties uz prof. A. Bergera teoriju par video reklāmas elementiem un uz komunikācijas efektivitātes teoriju, uz kuras pamata tika veikta aptauja un divas fokusgrupas intervijas.
Jo labāk tiek saprasts sižets, kā arī redzama saikne ar reklamēto pakalpojumu, jo labāk tiek iegaumēts reklāmas bloks - tie tiek uztverti kā viens kopums, nevis kā divas video daļas.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Darbam ir četri pielikumi.
Atslēgas vārdi: video reklāma, reklāmas seriāls, efektivitātes analīze, Zelta Zivtiņa. The following research name is "Effective video advertising: Zelta Zivtiņa series analysis (2012–2013)".
The main research issue is to investigate ZZ episodes’ principles of perception.
The aim of the work is to establish an effective video advertising characteristics.
The data were obtained through content analysis, based on Berger's theory of the elements present in the video advertising and on the theory of communication effectiveness, on which are based two focus group interviews and one survey.
The more understood is the story and visible link to the advertised part, the more advertising is memorized as one unit, rather than as a two-part video.
The work consists of theoretical, methodological and empirical parts. The work has four appendices.
Keywords: video advertising, advertising series, the effectiveness analysis, Zelta Zivtiņa.