Telemārketinga efektivitāte: ”Top Shop” gadījuma analīze
Автор
Paožolis, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā ”Telemārketinga efektivitāte: ”Top Shop” gadījuma analīze” tika pētīta uzņēmuma SIA ”Studio Moderna” telemārketinga pārdošanas efektivitāte.
Šī tēma ir aktuāla, jo mūsdienās pastāv milzīga uzņēmumu konkurence. Uzņēmumiem ir jāmeklē jaunas tirdzniecības iespējas un specifiski paņēmieni, kā tirgot savus produktus, turklāt, Latvijā telemārketings ir salīdzinoši maz izplatīts un maz pētīts.
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmums veic telemārketinga pārdošanu, kādas metodes tiek izmantotas, un kāda ir telemārketinga efektivitāte dažādos salīdzinājumos.
Bakalaura darba teorētisko bāzi veido pārliecināšanas teorija, apskatīti mārketinga, integrētā mārketinga un reklāmas pamata principi un teorijas noslēgumā tiek aprakstīts telemārketings.
Bakalaura darba metodoloģiskajā daļā aprakstītas kvalitatīvās pētniecības metodes, dziļās intervijas un novērojums. Pētnieciskajā daļā minētās metodes tiek pielietotas un apkopoti rezultāti.
Atslēgas vārdi: pārliecināšana, telemārketings, efektivitāte The title of bachelor paper is ”Telemarketing efficiency: ”Top Shop” case study” and this research is about telemarketing efficiency in company ”Studio Moderna”.
This topic is becoming more actual in modern age becouse of huge competition between companies. Everyone is forced to search for new business possibilities. Telemarketing is effective way of selling, but unfortunately, it is not so popular in Latvian market.
The goal is to clarify, how company ”Studio Moderna” are making sales using telemarketing and what is telemarketing efficiency in different situations?
Theoretical part contains information about persuasion theory, marketing, integrated marketing, advertising and telemarketing.
Methodological part conteins information about qualitative research methods, interviewing and observation. Empirical part contains the result of the research.
Keywords: persuasion, telemarketing, efficiency