Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorČerņikova, Karīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:19Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31282en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22638
dc.description.abstractPasaulē sponsorēšana ir viena no straujāk augošajām mārketinga aktivitātēm. Autores darba „Sponsorēšanas iespējas sporta mārketingā Baltijas Basketbola Līgas piemērs” mērķis ir izpētīt esošo un iespējamo publicitāti Baltijas Basketbola Līgas sponsoriem, ka arī konstatēt, vai BBL (Baltijas Basketbola Līgā) mārketingā sponsorēšanas iespējas tiek izmantotas sistemātiski, saņemot tās publicitātes iespējas, ko sponsoram sniedz sporta mārketings. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās daļas (3 nodaļas), praktiskās daļas un pielikumiem. Teorētiskajā daļā apskatītas sporta sponsorēšanas definīcijas, kā arī analizēta sponsorēšanas būtība un loma sportā. Sporta sponsorēšana kā komunikācijas līdzeklis apskatīta un analizēta win-win metodes aspektā. Apskatītas arī sporta sponsorēšanas iespējas sporta mārketingā. Praktiskajā daļā tiek veiktas dziļās intervijas un sponsorēšanās piedāvājumu analīze Baltijas Basketbola Līgā, ka arī tika aptaujātie eksperti. Autore izvirza hipotēzi, ka BBL (Baltijas Basketbola Līgā) mārketingā sponsorēšanas iespējas tiek izmantotas nesistemātiski, nesaņemot tās publicitātes iespējas, ko sponsoram sniedz sporta mārketings. Ņemot vērā darba gaitā savākto informāciju, autores izvirzītā hipotēze apstiprinās pilnībā, jo secina, ka BBL sponsorēšanās piedāvājumu nepilnīga mārketinga dēļ, sponsori bieži vien neapzinās savas iespējas. Atslēgvārdi: Sporta sponsorēšana; sporta mārketings; sponsorēšanas loma; Win-win metode.en_US
dc.description.abstractSponsorship is one of the fastest growing marketing activities. The aim of bachelors work „Sponsorship opportunities in sports’ marketing. Baltic Basketball Leagues’ example,” is to explore existent and possible Publicity situation for BBL sponsors, and to realize whether in BBL marketing sponsorship opportunities are made sistematicaly and get those Publicity opportunities which arge given to sponsors by sports marketng.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSponsorēšanas iespējas sporta mārketingā. Baltijas Basketbola Līgas piemērsen_US
dc.title.alternativeSponsorship Oppurtunities in Sports' Marketing. Baltic Basketball Leagues' Exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record