Politisko partiju „Visu Latvijai-TB/LNNK” un „Vienotības” vēlēšanu kampaņu salīdzinājums jaunajos masu medijos pirms 11.Saeimas vēlēšanām
Author
Markss, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Auers, Daunis
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma Politisko partiju „Visu Latvijai –TB/ LNNK” un „Vienotības” vēlēšanu kampaņu salīdzinājums jaunajos masu medijos pirms 11.Saeimas vēlēšanām ir aktuāla, jo parāda to, kā divi politiskie spēki, kas pārtapuši no partiju apvienībām par partijām, mēnesi pirms 11. Saeimas vēlēšanām komunicē ar sabiedrību caur jaunajiem masu medijiem. Darba izpētes mērķis ir noskaidrot, kura no partijām priekšvēlēšanu laikā aktīvāk izmantoja jaunos masu medijus komunikācijā ar sabiedrību. Darbā tika izvirzītas divas hipotēzes, kas saistītas ar partiju vienoto un deputātu kandidātu individuālo interneta komunikāciju un jauno masu mediju izmantošanu. Pēc darba izstrādes gaitas, autors secināja, ka gan „Vienotības” kopējā, gan arī deputātu kandidātu individuālā komunikācija internetā bija augstāka nekā „Visu Latvijai! –TB/LNNK” partijai. Theme of bachelor is - Comparison of election campaigns of „VL/TB/LNNK” and „Unity” political parties in new mass media before 11 parliamentary election in Latvia.
The topic is actual, it shows how the two political forces, which evolved from party associations of political parties, a month before parliamentary elections communicates with the public through the mass media. The aim of the exploration is to find out which one of the parties during the election was using the new mass media more actively in communication with public.
Work was raised in two hypotheses associated with internet communication and new media of parties and candidate’s individual. After completion, the author concluded that "Vienotība" had higher level of total and individual candidates on the internet communications than "Visu Latvijai” -TB/LNNK.