Populārāko nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitāšu vērtējums jauniešu auditorijā
Автор
Kalniņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba „Populārāko nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitāšu vērtējums jauniešu auditorijā” mērķis ir izpētīt, kā nebanku kredītdevējus atspoguļo mediji, kādas ir populārāko nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitātes un kā tās vērtē jaunieši.
Teorētiskajā daļā aplūkota mārketinga komunikācija, tās instrumenti un kanāli, kā arī patērētāju uzvedība.
Pētījumā izmantota kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, anketēšana un fokusa grupas intervija.
Secināts, ka nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitātes medijos un jauniešu auditorijā lielākoties tiek vērtētas negatīvi. Apstiprinās, ka nebanku kredītdevēju vēstījumi rada sajūtu, ka ātrie kredīti ir ērts veids, kā uzlabot finansiālo situāciju.
Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība, jauniešu auditorija, nebanku kredītdevēji, ātrie kredīti, „SMScredit.lv”, „Vivus.lv”, „InCredit Group” The aim of the bachelor thesis „Youth audience's evaluation of popular non-bank lenders' marketing communication activities” is to explore how non-bank lenders are reflected in the media, what are the most popular marketing communication activities of the non-bank lenders and how are they evaluated by the youth audience.
The theoretical part describes marketing communication, its tools and channels, and consumer behaviour.
The study was conducted using content analysis, questionnaire and focus group interview.
The study concludes that non-bank lenders’ activities are mostly viewed negatively by the media and youth audience, and their communication creates a feeling that taking quick loans is a convenient way to improve the situation.
The structure of the work consists of theoretical part, methodology and empirical part.
Keywords: marketing communication, consumer behavior, youth audience, non-bank lenders, quick loans, "SMScredit.lv", „Vivus.lv”, „InCredit Group”