Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKozins, Iļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:22Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34155en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22661
dc.description.abstractBakalaura darba „Kampaņa par Eiro ieviešanu 2014. gadā Latvijā: mediju efektu vērtējums laikrakstu "Diena" un "Вести Сегодня" auditorijās” mērķis ir noteikt, kādi mediju efekti radušies informācijas kampaņas ietekmē par eiro ieviešanu Latvijā laikrakstu auditorijās un, kā auditoriju dalībnieki vērtē iespējamos mediju efektus. Pētnieciskā problēma ir mediju efektu vērtējums laikrakstu auditorijās. Darbu veido teorijas, metodoloģijas, empīrijas un secinājumu nodaļa. Teorētiskā pieeja balstās uz dienas kārtības teoriju un kumulatīvo efektu modeli. Metodoloģijas daļā aprakstīta kontentanalīze, anketēšana un semantiskais diferenciālis. Svarīgākais empīriskās daļas secinājums: pētījumā atklājās dienas kārtības efekti abos laikrakstos, taču atšķirīgās pakāpēs. Atslēgvārdi: eiro, mediji, efekti, auditorijas.en_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis “The campaign of introduction of the Euro in Latvia in 2014: evaluation of media effects in audiences of Latvian dailies "Diena" and "Вести Сегодня"” is to find out, which media effects emerge under the influence of euro-introduction campaign in the audiences of newspapers and to detect, how audiences evaluate possible media effects. The research problem is the evaluation of media effects in newspapers audiences. Paper includes theoretical, methodological, empirical and conclusion part. Theoretical approach is based on agenda setting theory and cumulative effects model. Methodology section describes content analysis, survey and semantic differential. The empirical study concluded that agenda setting effects take place in newspapers audiences, but on different levels. Key words: euro, media, effects, audiences.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKampaņa par Eiro ieviešanu 2014. gadā Latvijā: mediju efektu vērtējums laikrakstu "Diena" un "Вести Сегодня" auditorijāsen_US
dc.title.alternativeThe campaign of introduction of the Euro in Latvia in 2014: evaluation of media effects in audiences of Latvian dailies "Diena" and "Вести Сегодня"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record