• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mobilo operatoru priekšapmaksas karšu reklāmu kampaņu pozicionējums: jauniešu žurnālu ("Sīrups", "Popcorn", "Puff", "Avene", "4TEEN girl", "Spicā") reklāmu analīze (2007)

Thumbnail
Открыть
309-36498-Kekere_Liene_lk05013.pdf (558.6Kb)
Автор
Ķeķere, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā „Mobilo operatoru priekšapmaksas karšu reklāmu kampaņu pozicionējums: jauniešu žurnālu (“Sīrups”, “Popcorn”, “Puff”, “Avene”, “4TEENgirl”, “Spicā”) reklāmu analīze (2007)” ir salīdzinātas priekšapmaksas karšu reklāmu pozicionējumu stratēģijas. Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, tiek apskatīti teorētiskie aspekti par reklāmu un tās pozicionēšanas teorijām, vizuālās ietekmes līdzekļiem, jauniešu auditoriju, kā arī par izmantotajām pētījuma metodēm. Pētnieciskā daļa sastāv no vizuālās kontentanalīzes, daļēji strukturētajām intervijām ar priekšapmaksas karšu mārketinga vadītājiem, jomas ekspertiem. Atslēgvārdi: mobilo operatoru priekšapmaksas karte, reklāma, pozicionējums, jauniešu žurnāli.
 
The title of bachelor work paper is „The positioning of advertising campaigns of mobile operators prepayment cards : the analysis of commercials in journals of youth (“Sīrups”, “Popcorn”, “Puff”, “Avene”, “4TEENgirl”, “Spicā”) in year 2007. There are descriptions of advertising, youth audience, advertising positioning theory, resources of visual impact and theory about methods used in research in theoretical paragraph. The empirical paragraph contains visual content analysis, partly structural interviews with marketing leaders of prepayment cards and experts from this sphere. Key words: prepayment card of mobile operator, advertisement; positioning, journals of youth.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22683
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV