Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorLauka, Artaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:26Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:26Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37032en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22686
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „2008. Gada sociālās reklāmas kampaņas „Latvijas valsts mežos” efektu analīze”. Tajā aplūkotas Latvijas valsts mežu struktūrvienības „mammadaba” 2008. gadā veidotā sociālās reklāmas kampaņa. Viens no pētījuma mērķiem ir noskaidrot vai jaunieši šo kampaņu ir pamanījuši un atceras. Izmantojot semiotisko analīzi tiek pētīti kampaņas reklāmas video, noskaidrojot tajos lietotās zīmes un simbolu. Darba teorētisko bāzi veido sociālā mārketinga un reklāmas teorijas balstoties uz P. Kotlera, K., J. Kellija, R. V. Edvardsa un citu autoru teorijām, kā arī par vides ētiku lielākoties pamatojoties uz T, A. Mappes un J., S. Zembatija viedokļiem. Pētījuma metodoloģiskajā daļā aplūkota semiotika, anketas veidošana un aptaujas veikšana. Pētnieciskā problēma ir pozitīvo un neuzbāzīgo reklāmu atstātais efekts uz jauniešu auditoriju.en_US
dc.description.abstractBachelor’s works theme is “Social advertising campaign "Latvijas Valsts mežos" 2008 and its effect analysis”. It examines the advertising campaign created by “mammadaba” – a department of “Latvian National Greenwood”. One of the goals of this research is to ascertain whether youth has noticed this campaign and still remembers it. To establish signs and symbols use in the campaign its video ads are analyses using semiotics. The theoretical part of this work contains social advertising and marketing theories based on P. Kotler, K. J. Kelly, R. W. Edwards and other authors, and theories on environmental ethics mostly as viewed by T, A. Mappes and J., S. Zembaty. Methodological part of this work looks at semiotics and surveys. The research problem is the effects that this positive and unobtrusive campaign has had on the young generation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title2008. gada sociālās reklāmas kampaņas "Latvijas Valsts mežos" efektu analīzeen_US
dc.title.alternativeSocial advertising campaigne "Latvijas Valsts mežos" 2008 and its efect analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige