Integrētās mārketinga komunikācijas aktivitāšu izvērtējums: "Rīgas Centrāltirgus" piemērs
Автор
Bagāta, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba „Integrētās mārketinga komunikācijas aktivitāšu izvērtējums: „Rīgas Centrāltirgus” piemērs” mērķis ir noskaidrot, kā Rīgas Centrāltirgus īsteno integrētās mārketinga komunikācijas aktivitātes un vai tās ir efektīvas mērķauditorijas sasniegšanā.
Bakalaura darba teorētisko daļu veido integrētā mārketinga komunikācija un tā instrumenti – sabiedriskās attiecības, reklāma un pasākumu mārketings, kā arī vietas mārketings, dzīvesveida nozīme mārketingā un patērētāju uzvedība. Bakalaura darbā izmantotas divas pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija un anketēšana.
Atslēgas vārdi: Rīgas Centrāltirgus, integrētā mārketinga komunikācija, sabiedriskās attiecības, reklāma, dzīvesveids The aim of the bachelor`s work „Integrated marketing communication activities evaluation: „Riga Central Market” example” is to find out how the Riga Central Market implemented the integrated marketing communication activities and whether they are effective in reaching the target audience.
The theoretical part of bachelor`s work consists of an integrated marketing communication and its tools – public relations, advertising and event marketing, as well as the place marketing, the importance of lifestyle in the marketing and consumer behaviour. Two research methods – a semi-structured interview and questionnaires are used in the bachelor`s work.
Key words: Riga Central Market, integrated marketing communication, public relations, advertisement, lifestyle