Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorBagāta, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43308en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22751
dc.description.abstractBakalaura darba „Integrētās mārketinga komunikācijas aktivitāšu izvērtējums: „Rīgas Centrāltirgus” piemērs” mērķis ir noskaidrot, kā Rīgas Centrāltirgus īsteno integrētās mārketinga komunikācijas aktivitātes un vai tās ir efektīvas mērķauditorijas sasniegšanā. Bakalaura darba teorētisko daļu veido integrētā mārketinga komunikācija un tā instrumenti – sabiedriskās attiecības, reklāma un pasākumu mārketings, kā arī vietas mārketings, dzīvesveida nozīme mārketingā un patērētāju uzvedība. Bakalaura darbā izmantotas divas pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija un anketēšana. Atslēgas vārdi: Rīgas Centrāltirgus, integrētā mārketinga komunikācija, sabiedriskās attiecības, reklāma, dzīvesveidsen_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor`s work „Integrated marketing communication activities evaluation: „Riga Central Market” example” is to find out how the Riga Central Market implemented the integrated marketing communication activities and whether they are effective in reaching the target audience. The theoretical part of bachelor`s work consists of an integrated marketing communication and its tools – public relations, advertising and event marketing, as well as the place marketing, the importance of lifestyle in the marketing and consumer behaviour. Two research methods – a semi-structured interview and questionnaires are used in the bachelor`s work. Key words: Riga Central Market, integrated marketing communication, public relations, advertisement, lifestyleen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas aktivitāšu izvērtējums: "Rīgas Centrāltirgus" piemērsen_US
dc.title.alternativeIntegrated marketing communication activities evaluation: "Riga Central Market" exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record