Soču Olimpisko spēļu rāmējums: raidījumu "Olimpiskā Sporta Studija" un "Overtime TV" salīdzinošā analīze
Автор
Fimbauere, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Didzis
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā „ Soču Olimpisko spēļu rāmējums: raidījumu „Olimpiskā Sporta Studija” un „Overtime TV” salīdzinošā analīze,” pētīts kā divi sporta raidījumi vēsta par notiekošo situāciju Soču ziemas Olimpiskajās spēlēs.
Darba mērķis ir izpētīt kādas ir atšķirības raidījumam „Olimpiskā sporta studija” un „Overtime TV,” kādus notikumus katrs medijs izvēlas atspoguļot ņemot vērā raidīšanas biežumu, kā arī to, ka viens ir sabiedriskais medijs, un otrs ir pieejams maksas apraidē. Kā atšķiras raidījuma tematu pasniegšana? Bakalaura darba problēmjautājums ir: kā atšķiras reprezentācija, privātā un sabiedriskā medijā un kā mainās saturs atkarībā no raidīšanas biežuma un raidījuma garuma.
Teorijā pētīta dienaskārtība, rāmējums, reprezentācija un mediju notikumi, izmantotās metodes ir: kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, rāmējumu analīze un daļēji strukturētā intervija.
Atslēgas vārdi: rāmējums, kontentanalīze, Olimpiskās spēles, „Overtime TV,” „Olimpiskā sporta studija.” Bachelor paper: „Framing the Sochi Olympic Games: comparative analysis of the broadcasts „Olimpiskā sporta studija” and „Overtime. TV”” as two sports broadcasts reports the Sochi Winter Olympics ongoing situation.
Bachelor paper aim is to explore the differences between broadcast "Olimpiskā sporta studija" and "Overtime TV" what events each media chooses to represent at the light of broadcast frequency, and the fact that one is a public media and the other is available for a payable broadcast. Bachelor’s paper challenge is: how different the representation of private and public media can be, and how the content can change on the broadcast frequency and the length of the broadcast.
Theoretical part explores the agenda, framing, representation and media events. At the bachelor paper are used such a research methods like: qualitative and quantitative content analysis, framing analysis and semi-structured interview.
Key words: framing, content analysis, Olimpic Games, „Overtime TV,” „Olimpiskā sporta studija.”