Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorŽiaugre, Ivitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43831en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22761
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Ģimenes un bērna atspoguļojums sieviešu un vīriešu žurnālos „Santa” un „Klubs” 2013.gadā”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā izvēlētajos medijos atspoguļo ģimeni un bērnus – vai tie tiek pozicionēti kā vērtība, vai par to runā bieži, vai par to runā pozitīvi, veicinot sabiedrībā pozitīvi attieksmi pret ģimenes veidošanu un bērnu audzināšanu, kā tas tiek atspoguļots numura intervijās, un vai žurnālu rakstos bērns un ģimene mēdz būs galvenā tēma. Darba pētnieciskajā daļā izmantota kontentanalīze, lai noskaidrotu publikāciju skaitu un analizētu, kādas attieksmes un kādos kontekstos tiek paustas. Lai izpētītu, kā ģimene un bērns tiek reprezentēti, tiek izmantota rāmējuma teorija, kas ļauj analizēt kā medijs veidojis rakstus, kuriem parasti tiek pievērsta īpaša uzmanība (numura intervijas). Izmantota arī intervija, lai noskaidrotu sociologa viedokli. Pētījuma rezultātā noskaidrots, ka atšķirības starp abiem žurnāliem nav tik izteiktas. Bērns un ģimene abos žurnālos tiek pieminēti salīdzinoši reti, īpaši „Klubā”, un netiek apskatīti kā galvenā rakstu tēma. Visbiežāk bērni un ģimene tiek raksturoti pozitīvi, bet žurnālā „Klubs” parādās arī ironiska attieksme. Kopumā uzmanība tiek vērsta vairāk uz sasniegumiem karjerā vai personības rakstura iezīmēm. Atslēgvārdi: ģimene, bērns, žurnāli, kontentanalīze, rāmējums, kultivācija.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis is "Representation of family and childern in women's and men's magazines „Santa” and „Klubs” in 2013”. The aim is to find out how the selected media represent family and children - whether it's shown as a value, whether they often talk about it, talk about it positively, what is the attitude towards family and children and how these magazines represent family and children in their articles – are they ever the main theme of the artciles. Content analysis is being used in research part to find out the number of articles published in the media, the attitude to all keywords, in which materials are keywords more often published, how many keywords there are etc. To find out more about what is the representation of family and children framing theory is used in main interviews. To get more information about this theme, an interview is being used to find out the opinion of sociologist. The study revealed that the differences between these two magazines are not so great. Keywords in both magazines are mentioned relatively few, and it is almost never the main theme of the article. The most common in both magazines – mostly from keywords talking about children and family, they are characterized positively, but the focus is more on the achievements in career or personal character traits. In interviews, more keywords proportion observed in the magazine „Santa” but in the magazine „Klubs” appears an ironic attitude to keywords. Mostly these magazines talk about career and personalities. Keywords: family, children, magazines, content analysis, framing, cultivation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleĢimenes un bērna atspoguļojums sieviešu un vīriešu žurnālos „Santa” un „Klubs” 2013. gadāen_US
dc.title.alternativeRepresentation of family and childern in women's and men's magazines „Santa” and „Klubs” in 2013en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record