Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorŠtokmane, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:35Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:35Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44320en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22768
dc.description.abstractDarba nosaukums ir „Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūru prakse plānotas krīzes komunikācijas vadīšanā”. Pētījuma problēma - vai krīzes situācijām iespējams sagatavoties un kā iepriekš plānota un sagatavota komunikācija spēj palīdzēt efektīvāk vadīt krīzes situācijas? Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kāda ir Latvijas sab iedrisko attiecību aģentūru prakse un pieredze krīzes komunikācijas plānošanā un vadīšanā. Darba teorētiskā bāze, galvenokārt, balstīta uz situatīvo krīzes komunikācijas teoriju, bet empīriskā pētījuma veikšanai izmantotās metodes - daļēji strukturētā intervija un kvalitatīvā satura analīze. Pētījuma ietvaros tika veiktas kvalitatīvās intervijas ar visu 11 Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūru asociācijā ietilpstošo aģentūru vadītājiem, kā rezltātā atklājās, ka Latvijā krīzes komunikācijas plānošana nav starp aģentūru pieprasītākajiem pakalpojumiem un izmaiņas šajā situācijā nav ieviesis arī nesenais Zolitūdes traģēdijas un tai sekojošais Maxima krīzes komunikācijas gadījums. Atslēgvārdi – krīzes komunikācija, krīzes plānošana, reputācija, Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūras.en_US
dc.description.abstractThe title of Bachelor’s thesis is “Practice of public relation consultancies of Latvia in management of planned crisis communication”. Research focuses on the following problem: is it possible to prepare for crisis situations and how previously planned and prepared communication helps to manage crisis situations more efficiently? The objective of Bachelor’s thesis is to research the practice of Latvian public relations consultancies and experience in planning and managing crisis communication. Theoretical part of thesis is mainly based on situational crisis communication theory, but for the empirical research the following methods were applied – partially structured interview and qualitative content analysis. Within the framework of research the heads of 11 public relations consultancies included in Latvian Public Relations Consultancies Association were interviewed (qualitative interviews). Consequently it turned out that crisis communication planning is not one of the most demanded services and even the recent tragic event in Zolitūde followed by case of Maxima crisis communication have not changed the picture. Keywords – crisis communication, crisis planning, reputation, public relations consultancies of Latvia.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas sabiedrisko attiecību aģentūru prakse plānotas krīzes komunikācijas vadīšanāen_US
dc.title.alternativePlanned crisis communication management practice of Latvian public relations agenciesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record