Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorPuriņa, Ilutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:39Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6156en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22799
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Sociālā mārketinga būtība un mērķi reklāmas kampaņas „Gaismaszīme” analīzes kontekstā. Darba mērķis ir izpētīt un raksturot auditorijas viedokli un attieksmi kampaņas „Gaismaszīme” kontekstā, uzzināt kampaņas galvenos mērķus un ar to sasniegšanu saistīto aktivitāšu izvēli, kā arī, vai kampaņas veidotāji ar sniegto ziņojumu palīdzību ir spējuši uzrunāt iedzīvotājus, lai turpmāk samazinātu bojāgājēju skaitu. Pētījuma problēma ir auditorijas nespēja vai nevēlēšanās efektīvi uztvert kapmaņas „Gaismasīme” veidotāju galvenos ziņojumus, kā rezultātā cilvēki nelieto atstarotājus un bojā iet ļoti daudz gājēju. Pētījuma gaitā šī problēma apstiprinājās, jo, kā liecina iegūtā informācija, gājēji pārāk vienaldzīgi izturas pret atstarotāju lietošanu un, ja arī viņi ir pamanījuši šo reklāmas kampaņu un ar to saistītās aktivitātes, tad pēc kāda laika ir aizmirsuši mācīto. Cilvēki nevēlas sevi apgrūtināt ar lieku informāciju, un, ja tā netiek atkārtota ilgstošākā laika periodā, tad pēc kāda laika šie jaunumi jau tiek aizstāti ar citiem. Darba gaitā tika veikta anketēšana, lai uzzinātu iedzīvotāju attieksmi pret atstarotāju lietošanu, dziļā intervija ar CSDD sabiedrisko attiecību speciālisti, lai iegūtu pilnīgāku informāciju par kampaņas ietvaros veiktajām aktivitātēm un nākotnes prognozēm, kā arī veiktas fokusa grupu intervijas, lai redzētu jauniešu emocijas un uzzinātu viņu attieksmi pret CSDD un Valsts Policijas veidoto kampaņu „Gaismaszīme”. Par darba teorētisko bāzi tiek izmantots: Andreasen A.A., Weinreich N.K. – sociālais mārketings; Newsom P., Cutlip M.S. – kampaņas.en_US
dc.description.abstractThe title of this bachelor work is „The essence and aims of social marketing in the context of analysis of the advertisement campaign „Gaismaszīme”. The main purpose of this bachelor work is to explore and characterize audiences opinion and attitude in the context of the campaign „Gaismaszīme”. One more purpose was to get to know the basic aims of this campaign and with it’s reaching connected choice of activities, and also if campaign’s creators with the help of given messages have been able to speak to the inhabitants, that in the future it could be possible to decrease the number of dead pedestrians. The main research problem of this bachelor work is that audiences don’t want or can’t effectively perceive social campaigns „Gaismaszīme” creators maded most important messages, as a result people don’t use reflectors and because of that many pedestrians dies on the street. In the process of this problem prove true, that, as shows gained information, pedestrian’s attitude are too indiferently for using reflectors, and even, if people see this advertisement campaign and with it connected activities, after some time in the same way people have forgotten about all that, what they have been learned. People don’t want to bother themselves with unnecessary information, and, if it’s not repeated in the longer period of time, then after some time these news are commuted with another. In the process of the bachelor work was maded the survey to get to know individuals attitude for using reflectors, depth interview with CSDD (the direction of road safety) specialist of public relations to gain some more absolut information about the taken activities and prognosis of future. Also was maded focus groups interviews to see the youth’s emotions and to get to know them attitudes to the CSDD and the countries police together maded campaign „Gaismaszīme”. For the theoretical basis of this work was used: Andreasen A.A., Weinreich, N.K. – social marketing; Newsom P., Cutlip M.S. – campaigns.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā mārketinga būtība un mērķi sociālās reklāmas kampaņas „Gaismaszīme” analīzes kontekstāen_US
dc.title.alternativeThe Essence and Aims of Social Marketing in the Context of the Analysis of the Social Advertisement Campaign „Gaismaszīme”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record