Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorMikijanska, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:39Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6190en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22801
dc.description.abstractBakalaura darbā „Bankas DnB NORD zīmola maiņa (2005. – 2006.)” pētīta darbinieku loma un viedoklis attiecībā uz bankas zīmola maiņu, raksturota iekšējās komunikācijas kampaņa, kā arī pētīta darbinieku personīgās motivācijas atbilstība zīmola komunicētajām vērtībām. Pētījuma problēma ietver varbūtību, ka iekšējās komunikācijas kampaņas rezultātā darbinieku attieksme ir pozitīva un izpratne par jauno zīmolu ir skaidra, kas norāda, ka viņi varētu būt labi zīmola komunikatori, savukārt viņu darba motivācija var norādīt, ka viņi nav ieinteresēti zīmola vērtību komunicēšanā. Teorētiskajā daļā izmantotas zīmola kā jēdziena teorētiskās izpratnes un teorija, kas skaidro darbinieku motivāciju attiecībā pret zīmola vērtībām. Pētījuma daļā izmantotas divas pētnieciskās metodes – anketēšana un nestrukturētā padziļinātā intervija. Darba struktūra ietver secīgas septiņas nodaļas ar pakārtotām apakšnodaļām. Darbs ietver teorētisko daļu, pētniecisko daļu, analītisko daļu, secinājumus un pielikumus. Pētījumā iegūtie rezultāti atspoguļo samērā augstu pozitīvu darbinieku attieksmi un tikai daļēju viņu personīgo motivāciju atbilstību zīmola komunicētajām vērtībām, kas zīmola komunikācijas procesā uzskatāms kā daļējs traucēklis. Atslēgvārdi DnB NORD, darbinieki, viedoklis, motivācija, zīmola vērtības, komunikācijaen_US
dc.description.abstractIn the bachelor paper “The Change of the Brand of the Bank „DnB Nord (2005. – 2006.)” has been researched the role of the employee and their attitude concerning to the change of the brand, also there has been described the internal communication campaign and researched adequacy of personal motivation of the employee regard to communicated brand values. The problem of the research implies possibility, that attitude of the employee is positive and comprehension about the new brand is clear as a result of the internal communication campaign. That indicates that they possibly have been interested in delivering brand’s values, but their personal motivation can point, that in fact they are not interested in communicating brand’s values. In the academic part have been used the theoretical comprehension of the brand’s concept and theory, which construes personal motivation concerning to the brand’s values. There have been used two research methods – questionnaire and unstructured interview. The structure of the paper includes sequential seven chapters with dependent subdivisions. The paper includes academic part, research part, analytical part, conclusions and appendix. The results of the research demonstrate relatively high positive employee’s attitude and merely their personal motivation’s consistency to the brand’s communicated values; thus can be considered as a fractional barrier in the brand communication process. Keywords DnB NORD, employee, attitude, motivation, brand’s values, communicationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBankas „DnB Nord” zīmola maiņa (2005. - 2006.)en_US
dc.title.alternativeThe Change of the Brand of the Bank „DnB Nord” (2005. - 2006.)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige