Integrētā mārketinga komunikāciju īpatnības džeza koncertu organizēšanā
Автор
Zaiceva, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šī bakalaura darba tēma ir „Integrēto mārketinga komunikāciju īpatnības džeza koncertu organizēšanā”. Darbā tiek izpētīti integrētā mārketinga komunikāciju elementu pielietojums džeza mūzikas koncertu un festivālu organizēšanā Latvijā: kā veidojas reklāma, sabiedriskās attiecības, sponsorēšana, preses konferences utt.
Par teorijām tika izvelētas mārketinga, integrētā mārketinga, kā arī muzikālā mārketinga un producēšanas teorijas, kuras ļauj apskatīt un izvērtēt džezu kā produktu. Darbā tika izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētījuma metodes - dziļās intervijas un anketēšana.
Pētījuma mērķis ir izpētīt, noteikt un parādīt, kā tiek izmantoti integrētā mārketinga komunikāciju elementi džeza koncertu organizēšanā, kā džezs tiek virzīts sabiedrībā, kā arī - izpētīt džeza koncertu apmeklētāju auditoriju.
Iegūtie rezultāti dod iespēju ieraudzīt, kā notiek džeza mūzikas pasākumu organizēšana Latvijā, pielietojot speciālus mārketinga instrumentus - paņēmienus, kuri palīdz virzīt džezu kā produktu mūzikas tirgū.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un analītiskās daļām. Bakalaura darba pielikumos ir pievienoti: aptaujas anketa, dziļo interviju jautājumi, dziļo interviju atšifrējums, džeza mūziķu fotoattēli un CD ar skaņu ierakstiem. The title of following paper is “Jazz event promotion: specifics of Integrated Communication Marketing.” Author of this research focused on main elements of integrated communication marketing mechanism applied towards jazz event (concert, festival) in Latvia – advertising campaign development, public relations and sponsorship.
Theoretical part of this research based on several theories commonly used in music marketing – producing theory, theory of integrated marketing that allowed evaluating jazz as a product. Author used both methods: quality and quantity research – depth interviewing and questionnaire.
Main goal of the research was to show the beginning stage, developing points and conclusion in motion of jazz event promotion using tools of integrated marketing; development of jazz phenomenon in society was represented through deep analysis of jazz events and targeted auditorium.
Results of the research are beneficial for further analysis of the entire music industry in the country focusing mainly on jazz music as a leading product. Existing paper contain theoretical, methodological and analytical parts. Attachments contain questionnaire, public opinion question list, images of jazz musicians, compact disc.