Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorZaiceva, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:39Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6229en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22803
dc.description.abstractŠī bakalaura darba tēma ir „Integrēto mārketinga komunikāciju īpatnības džeza koncertu organizēšanā”. Darbā tiek izpētīti integrētā mārketinga komunikāciju elementu pielietojums džeza mūzikas koncertu un festivālu organizēšanā Latvijā: kā veidojas reklāma, sabiedriskās attiecības, sponsorēšana, preses konferences utt. Par teorijām tika izvelētas mārketinga, integrētā mārketinga, kā arī muzikālā mārketinga un producēšanas teorijas, kuras ļauj apskatīt un izvērtēt džezu kā produktu. Darbā tika izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētījuma metodes - dziļās intervijas un anketēšana. Pētījuma mērķis ir izpētīt, noteikt un parādīt, kā tiek izmantoti integrētā mārketinga komunikāciju elementi džeza koncertu organizēšanā, kā džezs tiek virzīts sabiedrībā, kā arī - izpētīt džeza koncertu apmeklētāju auditoriju. Iegūtie rezultāti dod iespēju ieraudzīt, kā notiek džeza mūzikas pasākumu organizēšana Latvijā, pielietojot speciālus mārketinga instrumentus - paņēmienus, kuri palīdz virzīt džezu kā produktu mūzikas tirgū. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un analītiskās daļām. Bakalaura darba pielikumos ir pievienoti: aptaujas anketa, dziļo interviju jautājumi, dziļo interviju atšifrējums, džeza mūziķu fotoattēli un CD ar skaņu ierakstiem.en_US
dc.description.abstractThe title of following paper is “Jazz event promotion: specifics of Integrated Communication Marketing.” Author of this research focused on main elements of integrated communication marketing mechanism applied towards jazz event (concert, festival) in Latvia – advertising campaign development, public relations and sponsorship. Theoretical part of this research based on several theories commonly used in music marketing – producing theory, theory of integrated marketing that allowed evaluating jazz as a product. Author used both methods: quality and quantity research – depth interviewing and questionnaire. Main goal of the research was to show the beginning stage, developing points and conclusion in motion of jazz event promotion using tools of integrated marketing; development of jazz phenomenon in society was represented through deep analysis of jazz events and targeted auditorium. Results of the research are beneficial for further analysis of the entire music industry in the country focusing mainly on jazz music as a leading product. Existing paper contain theoretical, methodological and analytical parts. Attachments contain questionnaire, public opinion question list, images of jazz musicians, compact disc.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētā mārketinga komunikāciju īpatnības džeza koncertu organizēšanāen_US
dc.title.alternativeFeatures of Integrated Marketing Communications in the Organization of Jazz concertsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию