Starptautiska tirdzniecības uzņēmuma „Tesco” klientu lojalitātes programma un patērētāju segmentēšana Dublinā 2005.g.
Автор
Gabunija, Eteri
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Дата
2006Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā “Starptautiskā tirdzniecības uzņēmuma “Tesco” klientu lojalitātes programma un patērētāju segmentēšana Dublinā 2005.g.” autore par galveno uzdevumu izvirza pierādīt hipotēzi, ka klientu lojalitāti Tesco paaugstina ar patērētāju segmentu fragmentēšanas metodi. Kā arī, ņemot vērā pašreizējo Latvijas situāciju, kad apmēram 22 000 Latvijas iedzīvotāju dodas peļņā uz Īriju, pierādīt, ka Tesco lojalitātes programmu vairāk izmanto Īrijas pamatiedzīvotāji.
Pētījuma realizācijai tika veikta aptauja kā pētījuma kvantitatīvā daļa. Kā arī tika izmantotas intervijas ar ekspertiem. Bakalaura darba empīrisko bāzi nodrošina 2005. gada tiešā pasta sūtījumi un publikācijas Īrijas drukātajos medijos.
Kopumā apstiprinājās tendence, ka klientu lojalitāti Tesco paaugstina ar patērētāju segmentu fragmentēšanas metodi un lojalitātes programmu vairāk izmanto Īrijas pamatiedzīvotāji. Anotation
In the Bachelor's thesis "Tesco Client Loyalty Programme and Consumer Segmentation in Dublin 2005" the author sets herself a task to prove a hypothesis that Tesco raises client loyalty with the consumer segment fragmentation method. As well as, considering the current Latvian situation that about 22,000 Latvians go to earn money to Ireland, to prove that Tesco loyalty programme is mostly used by Irish natives.
For carrying out the research a survey was conducted as the quantitative part of the research. As well as interviews with experts were used. The empirical base of the Bachelor's thesis is provided by direct mailings in 2005 as well as publications in Irish printed media.
In general the tendency proved true that Tesco raise client loyalty with the method of consumer segmentation and that the loyalty programme is more used by Irish natives.