Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorAnaite, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:41Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:41Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8967en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22818
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „”Europa Club Casino” zīmola virzība: sabiedrisko attiecību aktivitāšu un mediju analīze”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt kazino "Europa Club Casino" sabiedrisko attiecību darbu 2007. gadā un tā ietekmi zīmola virzīšanā. Pētījuma problēma – jauna, tikko tirgū ienākuša zīmola virzība ierobežotas un problemātiskas komunikācijas apstākļos. Darba teorētiskajā daļā aplūkots zīmols un tā virzības teorētiskā pieeja, konkrēti aplūkojot sabiedrisko attiecību darba nozīmi un kazino komunikācijas problēmas. Analītiskajā daļā izpētītas "Europa Club Casino" sabiedrisko attiecību aktivitātes, analizēti aktivitāšu rezultāti un atspoguļojums masu medijos. Kā pētniecības metodes izmantotas teksta kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas. ATSLĒGVĀRDI: azartspēles, masu mediji, publicitāte, zīmols, zīmola virzīšana.en_US
dc.description.abstractTheme of this graduation work is „”Europa Club Casino” Brand Promotion: Public Relations Activities and Media Analysis”. Objective is to look into public relations activities of „Europa Club Casino” during 2007 and their influence to promotion of casinos’ brand. Issue of the research is how to promote a brand, which has just come into the market and faces several restrictions and communication problems. In theoretical part there are discussed brand and theory of brand promotion taking notice to public relations and communication problems of casino and gambling industry. Analytic part includes research of public relations activities of casino, research of results of those activities and media coverage. Research methods are content analysis and partly structured interviews. KEYWORDS: gambling, mass media, publicity, brand, brand promotion.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"Europa Club Casino" zīmola virzība: sabiedrisko attiecību aktivitāšu un mediju analīzeen_US
dc.title.alternative"Europa Club Casino” Brand Promotion: Public Relations Activities and Media Analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record