Lasītprasmes apguve 5-6 gadu vecumā
Autor
Aizupe, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Černova, Emīlija
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
„Lasītprasmes veidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem”.
Pētījuma mērķis: pētīt rotaļspēles ietekmi uz lasītprasmes apguvi
Pētījuma objekts: rotaļspēle 5 – 6gadus vecu bērna lasītprasmes apgūšana
Pētījuma priekšmets: bērna lasītprasmes apgūšana
Pētījuma hipotēze: rotaļspēle ir bērna lasītprasmes apgūšanas veicinātāja
Pētījuma uzdevumi:
1)pētīt lasītprasmes apgūšanas procesus vēsturiskā skatījumā;
2)analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par rotaļspēli ka metodi un līdzekli, kā arī par bērna attīstības īpatnībām pirmsskolas vecumā;
3)izstrādāt metodiskos ieteikumus skolotājiem un vecākiem;
4)analizēt un izvērtēt rotaļspēles ietekmi uz bērna lasītprasmes apgūšanu
Pedagoģiskās un pētnieciskās metodes:
1)pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze;
2)novērošana;
3)intervija;
4)anketēšana.
Pētījuma bāze: Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes „Mārīte” 5 – 6 gadus veci bērni, viņu vecāki.