Lasītprasmes apguve 5-6 gadu vecumā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

„Lasītprasmes veidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem”. Pētījuma mērķis: pētīt rotaļspēles ietekmi uz lasītprasmes apguvi Pētījuma objekts: rotaļspēle 5 – 6gadus vecu bērna lasītprasmes apgūšana Pētījuma priekšmets: bērna lasītprasmes apgūšana Pētījuma hipotēze: rotaļspēle ir bērna lasītprasmes apgūšanas veicinātāja Pētījuma uzdevumi: 1)pētīt lasītprasmes apgūšanas procesus vēsturiskā skatījumā; 2)analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par rotaļspēli ka metodi un līdzekli, kā arī par bērna attīstības īpatnībām pirmsskolas vecumā; 3)izstrādāt metodiskos ieteikumus skolotājiem un vecākiem; 4)analizēt un izvērtēt rotaļspēles ietekmi uz bērna lasītprasmes apgūšanu Pedagoģiskās un pētnieciskās metodes: 1)pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze; 2)novērošana; 3)intervija; 4)anketēšana. Pētījuma bāze: Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes „Mārīte” 5 – 6 gadus veci bērni, viņu vecāki.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By