Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBirziņa, Ritaen_US
dc.contributor.authorBriekmane, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:22:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:22:11Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22723en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22858
dc.description.abstractPētījuma tēma ir uzskates modeļu izmantošana bioloģijas un ģeogrāfijas apguvē skolā. Pētījumā tiek noskaidrotas mūsdienīga mācību procesa dabaszinātnēs pamatnostādnes un pamatota modeļu izmantošanas nepieciešamība, kas balstīta zinātniskajā literatūrā pedagoģijā un iepriekš veiktajos pētījumos par modeļu izmantošanu mācību satura apguvē. Autore darbā piedāvā konkrētus modeļu piemērus bioloģijā un ģeogrāfijā. Empīriskā pētījuma rezultāti parāda, ka, izmantojot ekosistēmas modeļa izgatavošanu un skaidrojot modeli, skolēni demonstrēja izpratni par pētīto ekosistēmu un tās komponentiem. Skolēni pauda pozitīvu attieksmi pret izmantoto metodi, izrādīja interesi savas apkārtnes ekosistēmas pētīšanā un radošumu tās attēlošanā ar modeļa palīdzību. Darba nobeigumā autore pauž galvenos secinājumus par veikto pētījumu. Atslēgas vārdi: modeļi, uzskates modeļi, vizualizācija, mācību process bioloģijā un ģeogrāfijāen_US
dc.description.abstractResearch is about usage of visual models in the teaching-learning process of biology and geography in school. In research author clarifies the basic statements of teaching-learning process of science in nowadays and confirms the usage of visual models in teaching-learning process based on scientific pedagogical literature and previous researches of model using in schools. Author gives examples of visual models in biology and geography. Results of empirical research indicated that students demonstrated good comprehension about different ecosystems and its intricate components after making and explaining visual models of those ecosystems. Students also had positive attitudes toward the opportunity to research local ecosystems and visualise them in models as a study strategy. In conclusion author gives the main ideas which have been proved. Keywords: models, visual models, biology, geography, visualizationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleUzskates modeļu izmantošana bioloģijas un ģeogrāfijas apguvē skolāen_US
dc.title.alternativeUsage of visual models in the teaching-learning process of biology and geography in schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige