Show simple item record

dc.contributor.advisorRoja, Ženijaen_US
dc.contributor.authorKadurina, Ināraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:22:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:22:11Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23803en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22860
dc.description.abstractErgonomisko risku ietekme uz dzelzceļa transporta nozarē strādājošo dīzeļlokomotīvju mašīnistu darbspējām un veselības veicināšanas pasākumi. Kadurina I, Zinātniskā vadītāja Dr. med.,asoc. prof. Roja Ž. Maģistra darbs, 78 lappuses, 28 attēli, 16 tabulas, 36 literatūras avoti, 6 pielikumi. Latviešu valodā. ERGONOMISKO RISKU ANALĪZE, PIESPIEDU POZAS, DARBA SLODZE, STRESS, TROKSNIS, VIBRĀCIJA, VESELĪBAS VEICINĀŠANA Darbā ir pētīta ergonomisko risku ietekme uz dzelzceļa transporta nozarē strādājošajiem dīzeļlokomotīvju mašīnistiem. Darbs sastāv no trīs daļām. Literatūras daļā tiek analizēti ergonomikas teorētiskie aspekti. Ergonomisko risku metožu apskatā tiek analizētas piemērotākās novērtēšanas metodes. Rezultāti un diskusijas uzrāda, ka nodarbinātie ir pakļauti piespiedu darba pozām, statiskai darba slodzei, darba monotonijai, stresam, trokšņa un vibrācijas iedarbībai, rezultātā tiem pazeminās darbspējas. Izstrādāti secinājumi un veselības veicināšanas pasākumi darbavietā.en_US
dc.description.abstractThe Impact of the Ergonomic Risks on Engine-drivers Work Performance employed in Railway Sector and Health Improvement Measures. Kadurina I, supervisor Dr.med.,asoc. prof. Roja Ž. Master Thesis, 78 pages, 28 figures, 16 tables, 36 literature reference, 6 appendices. In Latvian. The Master Thesis provides the research of the impact of ergonomic risks on engine-drivers work performance employed in railway sector. The present paper consists of three parts. In the theoretical part, the analysis on the aspects of theoretical issues of ergonomics is made. In the survey on methods of ergonomic risks, the most appropriate methods of evaluation are analysed. The results of survey and discussions show that employed persons are forced to work in compulsory working poses, undergo static workload, monotony of work, stress, impact of noise and vibrations. In the result, the work performance is decreased. Conclusions are drawn and the measures for health improvement are made.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDarba vides aizsardzība un ekspertīzeen_US
dc.titleErgonomisko risku ietekme uz dzelzceļa transporta nozarē strādājošo dīzeļlokomotīvju mašīnistu darbspējām un veselības veicināšanas pasākumien_US
dc.title.alternativeThe Impact of the Ergonomic Risks on Engine-drivers Work Performance employed in Railway Sector and Health Improvement Measuresen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record