Alternatīvas iespējas darbam ar apdāvinātiem skolēniem matemātikā 5.klasē
Author
Rimare, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
France, Ilze
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Alternatīvās iespējas darbam ar apdāvinātiem skolēniem matemātikā 5.klasē”, analizējot literatūru un Latvijā pieejamo nodarbību mērķu aprakstus apdāvinātiem 5. klases skolēniem matemātikā, tika aprakstīta alternatīva iespēja darbam ar apdāvinātiem 5. klases skolēniem matemātikā. Analizējot literatūru, tika izveidots nodarbības paraugs, kā arī aprobēts Junioru universitātes 5. klases skolēnu grupā.
Bakalaura darbā tika analizēti 2012./2013. m. g. novada matemātikas olimpiādes uzdevumi. Mērķis bija noskaidrot, vai olimpiādē piedāvātie uzdevumi ir radoši. Bakalaura darbā tika veikts pētījums, vai Junioru universitātes 5. klases skolēni ir veiksmīgākie olimpiādes uzdevumu risinātāji.
Bakalaura darbs satur četras nodaļas. Darbā ir 83 lappuses, no kurām 21 lappuse veido pielikumu, kā arī disks ar nepieciešamajiem materiāliem izveidotajai nodarbībai.
Atslēgvārdi: matemātika, apdāvinātība, radošums, radošuma attīstīšana, metodika, alternatīvas iespējas. In the paper “Alternative forms of work with gifted students in mathematics in grade 5”, by analyzing literature and in Latvia available lesson target descriptions for gifted students at 5th grade in mathematics, was described an alternative form of work with gifted students in grade 5 in mathematics. Analyzing the literature was made the example of lesson, as also approbated in Junior University at 5th grade student group.
In the paper were analyzed 5 problems from regional mathematics olympiad from school year 2012/2013. The aim was to find out whether the students of Junior University from grade 5, were the best mathematics olympiad problems solvers.
The paper consists of 4 chapters. In the paper are 83 pages, including 21 pages in annex. The disc is also included.
Key words: mathematics, giftedness, creativity, developing creativity, methods, alternative forms.