• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību procesa intensifikācija ar loģisko uzdevumu metodēm matemātikas stundās 5.-6.klasēm

Thumbnail
Открыть
300-43434-Irina_Skipskite_bakalaura_darbs_2014.pdf (2.162Mb)
Автор
Skipskīte, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Belovs, Mihails
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba autore: Irina Skipskīte Bakalaura darbs: Mācību procesa intensifikācija ar loģisko uzdevumu metodēm matemātikas stundās 5.-6. klasēm. Darba vadītājs: LU asoc. prof. Mihails Belovs. Darba apjoms: 57 - lpp., 3 - tabulas, 24 – attēli ( t. sk. 3.diagrammas), 6 - pielikumi, izmantoti 19 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: paaugstināt pedagoģiskā darba efektivitāti caur mācību procesa intensifikāciju, izmantojot loģisko uzdevumu metodi. Pētīšanas metodes: pedagoģiskās, metodiskās, psiholoģiskās literatūras analīze; kvantitatīvā pētīšana – skolēnu testēšana un diagnostika, kvalitatīvā pētīšana – praktiskā nodarbība; datu apstrāde un interpretācija ar programmu Microsoft Word un Microsoft Excel. Darbs satur ievadu, 4 daļas - teorētisko, metodisko, klasifikāciju un praktisko daļu. Pirmajā daļa sniegts mācību procesa intensifikācijas problēmas teorētiskais pamatosjums, aplūkots loģikas jēdziens, aplūkota nepieciešamība izmantot loģikas uzdevumus. Otrā daļa veltīta loģikas kā atsevišķas zinātnes attīstības vēsturiskajiem etapiem un aplūkots tās nozīmīgums matemātikas mācīšanā. Trešā daļa veltīta uzdevumu sadalīšanai pēc klasifikācijas un to risināšanas metodēm. Ceturā daļa aplūko loģikas uzdevumu praktisko pielietojumu mācību procesā, lai pastiprinātu mācību intensifikācijas procesu. Secinājumos tiek rezumēti teorētiskā materiāla izpētes vispārējie rezultāti un rezumēta tā pielietošana praksē, lai uzlabotu dotā priekšmeta mācīšanu skolēniem. Noslēgumā sniegti galvenie secinājumi un piedāvājumi mācību uzlabošanai. Atslēgas vārdi: intensifikācija, praktiski pētnieciskais darbs, motivācija, domašanas tipi, klasifikācija, loģiskie uzdevumi, loģiskā domašana, aprakstīšana, rezultātu analīze, izvērtēšana.
 
Author of the paper: Irina Skipskite. Master paper: The Intensification of the Teaching Process at Maths Lessons in forms 5-6. Scientific adviser: LU asoc. Prof., Mihails Belovs. The paper contains: 57 pages, 3 tables, , 24 appendices (3 charts), 19 literary sources. The purpose of the diploma paper is improvement of teacher’s work efficiency through the intensification of teaching process by the method of logical tasks using. Research methods are the following: pedagogical, methodical, analysis of pedagogical and psychological literature, quantitative research – a practical class, data processing and interpretation by Microsoft Word and Microsoft Excel programs. The diploma paper consists of introduction, four chapters – theory, methods, classifications and practical part. Theoretical substantiation of the problem of teaching process intensification is suggested in the first part. The concept of logic and necessity of logical tasks using are developed in this chapter. The second part is devoted to historical stages of development of logic as a separate science and its significance in teaching mathematics. The third part brings to distribution of classification tasks and methods of their solution. The forth part reflects a particular moment of logical tasks using in teaching process for improvement of its intensification. General results of theoretical material studying and its practical using for improvement of teaching students are summed up in the conclusions. The conclusion deals with the main results and suggestions for improvement of teaching. Key words: intensification, practical research work, incentive, skills, assessment, logical tasks, logical thinking, description, analysis of work, self-appraisal.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22924
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV