Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBelovs, Mihailsen_US
dc.contributor.authorSkipskīte, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:22:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:22:20Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43434en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22924
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Irina Skipskīte Bakalaura darbs: Mācību procesa intensifikācija ar loģisko uzdevumu metodēm matemātikas stundās 5.-6. klasēm. Darba vadītājs: LU asoc. prof. Mihails Belovs. Darba apjoms: 57 - lpp., 3 - tabulas, 24 – attēli ( t. sk. 3.diagrammas), 6 - pielikumi, izmantoti 19 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: paaugstināt pedagoģiskā darba efektivitāti caur mācību procesa intensifikāciju, izmantojot loģisko uzdevumu metodi. Pētīšanas metodes: pedagoģiskās, metodiskās, psiholoģiskās literatūras analīze; kvantitatīvā pētīšana – skolēnu testēšana un diagnostika, kvalitatīvā pētīšana – praktiskā nodarbība; datu apstrāde un interpretācija ar programmu Microsoft Word un Microsoft Excel. Darbs satur ievadu, 4 daļas - teorētisko, metodisko, klasifikāciju un praktisko daļu. Pirmajā daļa sniegts mācību procesa intensifikācijas problēmas teorētiskais pamatosjums, aplūkots loģikas jēdziens, aplūkota nepieciešamība izmantot loģikas uzdevumus. Otrā daļa veltīta loģikas kā atsevišķas zinātnes attīstības vēsturiskajiem etapiem un aplūkots tās nozīmīgums matemātikas mācīšanā. Trešā daļa veltīta uzdevumu sadalīšanai pēc klasifikācijas un to risināšanas metodēm. Ceturā daļa aplūko loģikas uzdevumu praktisko pielietojumu mācību procesā, lai pastiprinātu mācību intensifikācijas procesu. Secinājumos tiek rezumēti teorētiskā materiāla izpētes vispārējie rezultāti un rezumēta tā pielietošana praksē, lai uzlabotu dotā priekšmeta mācīšanu skolēniem. Noslēgumā sniegti galvenie secinājumi un piedāvājumi mācību uzlabošanai. Atslēgas vārdi: intensifikācija, praktiski pētnieciskais darbs, motivācija, domašanas tipi, klasifikācija, loģiskie uzdevumi, loģiskā domašana, aprakstīšana, rezultātu analīze, izvērtēšana.en_US
dc.description.abstractAuthor of the paper: Irina Skipskite. Master paper: The Intensification of the Teaching Process at Maths Lessons in forms 5-6. Scientific adviser: LU asoc. Prof., Mihails Belovs. The paper contains: 57 pages, 3 tables, , 24 appendices (3 charts), 19 literary sources. The purpose of the diploma paper is improvement of teacher’s work efficiency through the intensification of teaching process by the method of logical tasks using. Research methods are the following: pedagogical, methodical, analysis of pedagogical and psychological literature, quantitative research – a practical class, data processing and interpretation by Microsoft Word and Microsoft Excel programs. The diploma paper consists of introduction, four chapters – theory, methods, classifications and practical part. Theoretical substantiation of the problem of teaching process intensification is suggested in the first part. The concept of logic and necessity of logical tasks using are developed in this chapter. The second part is devoted to historical stages of development of logic as a separate science and its significance in teaching mathematics. The third part brings to distribution of classification tasks and methods of their solution. The forth part reflects a particular moment of logical tasks using in teaching process for improvement of its intensification. General results of theoretical material studying and its practical using for improvement of teaching students are summed up in the conclusions. The conclusion deals with the main results and suggestions for improvement of teaching. Key words: intensification, practical research work, incentive, skills, assessment, logical tasks, logical thinking, description, analysis of work, self-appraisal.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību procesa intensifikācija ar loģisko uzdevumu metodēm matemātikas stundās 5.-6.klasēmen_US
dc.title.alternativeThe Intensification of the Teaching Process at Maths Lessons in forms 5-6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию