• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Atbalsta iespējas 9.klases skolēniem ar dzirdes traucējumiem matemātikas stundās

Thumbnail
Öffnen
300-43630-Bukovska_Ilze_ib08212.pdf (1.360Mb)
Autor
Bukovska, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Atbalsta iespējas 9. klases skolēniem ar dzirdes traucējumiem matemātikas stundās. Darba autore Bukovska Ilze, darba vadītāja: Dr. paed. Vīgante Rasma. Bakalaura darbs pedagoģijā, lappuses, 3 tabulas, 20 attēli, 23 literatūras avoti, pielikumi. Darbā tiek izpētīta literatūra par dzirdi un tās nozīmi, skolēnu ar dzirdes traucējumiem pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums un viņu matemātiskā izpratība. Izveidotas atgādnes matemātikā, formulu lapa un noslēguma darbs matemātikā, kuri tiek aprobēti 9. klasē.Veikta novērošana matemātikas stundās 9. klases skolēnu ar dzirdes traucējumiem. Atslēgvārdi: dzirdes traucējumi, matemātiskā izpratība, atbalsta iespējas, atgādnes.
 
Support options for 9th grade students with hearing impairments in mathematics lessons.The author BukovskaIlze, supervisor: Dr.paed. VīganteRasma.Thesisin pedagogy, 45 pages, 3tables, 20 images, 23sources, attachments. Thesisisstudiedliterature on thehearing andtheimportanceof studentswithhearing impairmentspedagogical-psychological characteristicsandtheirmathematicalcomprehension.Createdmemo in mathematics,formulasheetandthesisin mathematics,which aretested9thclass.The observation took placein mathematicslessons9thgrade studentswithhearing impairments. Keywords:hearing impairments, mathematicalcomprehension, support options,memo
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22925
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV