Atbalsta iespējas 9.klases skolēniem ar dzirdes traucējumiem matemātikas stundās
Автор
Bukovska, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Atbalsta iespējas 9. klases skolēniem ar dzirdes traucējumiem matemātikas stundās. Darba autore Bukovska Ilze, darba vadītāja: Dr. paed. Vīgante Rasma. Bakalaura darbs pedagoģijā, lappuses, 3 tabulas, 20 attēli, 23 literatūras avoti, pielikumi.
Darbā tiek izpētīta literatūra par dzirdi un tās nozīmi, skolēnu ar dzirdes traucējumiem pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums un viņu matemātiskā izpratība. Izveidotas atgādnes matemātikā, formulu lapa un noslēguma darbs matemātikā, kuri tiek aprobēti 9. klasē.Veikta novērošana matemātikas stundās 9. klases skolēnu ar dzirdes traucējumiem.
Atslēgvārdi: dzirdes traucējumi, matemātiskā izpratība, atbalsta iespējas, atgādnes. Support options for 9th grade students with hearing impairments in
mathematics lessons.The author BukovskaIlze, supervisor: Dr.paed. VīganteRasma.Thesisin pedagogy, 45 pages, 3tables, 20 images, 23sources, attachments.
Thesisisstudiedliterature on thehearing andtheimportanceof studentswithhearing impairmentspedagogical-psychological characteristicsandtheirmathematicalcomprehension.Createdmemo in mathematics,formulasheetandthesisin mathematics,which aretested9thclass.The observation took placein mathematicslessons9thgrade studentswithhearing impairments.
Keywords:hearing impairments, mathematicalcomprehension, support options,memo