• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Datorspēles izstrāde Flash vidē un tās izplatīšanas iespēju novērtējums

Thumbnail
Открыть
302-18876-Kristaps_Krutainis_kk07148.pdf (1.819Mb)
Автор
Krūtainis, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Straujums, Uldis
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir analizēt pārlūkbāzētu datorspēļu izstrādi un novērtēt to izplatīšanas iespējas. Darba laikā ir izveidota programmprodukta kvalitātes novērtēšanas metode, kas balstās uz ISO standartiem, novērtētas un salīdzinātas Flash un Silverlight vides, analizēts pārlūkbāzētu datorspēļu tirgus, lai noskaidrotu spēļu izplatīšanas iespējas, veikta esošo izstrādātāju aptauja, analizētas svarīgākās lietas, kas jāņem vērā uzsākot izstrādi, veikts praktisks darbs pie pārlūkbāzētas datorspēles koncepcijas izveides. Balstoties uz salīdzināšanas rezultātiem, doti ieteikumi izstrādātājiem.
 
The aim of this work is to analyze browser-based computer game development and to assess their distribution options. During the work a software product quality evaluation method based on the ISO standards was established, the work environments of Flash and Silverlight were evaluated and compared, an analysis of browser-based computer game market was done in order to find out the distribution options, a survey of current game developers was conducted, the most important start-up steps of game development were analyzed and a practical work on browser-based computer game conception development was done. Based on the results of comparison, suggestions to the developers are made.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23006
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6025]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV