Tīmekļa vietņu optimizācija partneru mārketingā
Автор
Bajārs, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Grūzītis, Normunds
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Partneru mārketings ir mārketinga veids, kurā partneri cenšas uzņēmumiem piesaistīt klientus, par to saņemot komisijas maksu. Darbā ir veikts pētījums par to, kādas partneru tīmekļa vietnes spēj labāk pārliecināt apmeklētājus iegādāties noteikta veida preces vai pakalpojumus, kā partnera vietnes apmeklētājus novirzīt uz uzņēmuma tīmekļa vietni, izmantojot partnera saites, kā piesaistīt partnera vietnei iespējami vairāk mērķauditorijai atbilstošu apmeklētāju. Pētījuma rezultāti ir izmantojami partneru tīmekļa vietņu optimizācijai. Pētījumā ir aplūkots, kā izstrādāt un individualizēt tīmekļa vietņu saskarnes, kā izvēlēties, kurus tirgus nišas produktus reklamēt un kā par tiem izvietot informāciju, kā iegūt labākas pozīcijas meklētāju sistēmu rezultātos, kādas darbības veikt sociālajos tīklos u.c., lai uzlabotu partnera darbības rezultātus. Affiliate marketing is a marketing method, where partners are eligible to attract new customers for companies in order to get commission. Document describes a research, about what kind of websites are the most attractive for users, to get them agree on purchase for products or services, how to force user redirection to company's website, how to increase user flow accordingly to website targets. Results of the research can be used for optimization of partner websites. The research includes information about, how to customize website user interface, how to choose best suited products or services for online advertising, how to describe products or services more efficiently, how to get the best positions in search engines and what type of operations to make in social networks etc. in order to increase overall affiliate marketing performance.