Tele2 konkurētspējas analīze Latvijas mobilo telekomunikāciju tirgū
Author
Kozirskis, Kirils
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Dimante, Džineta
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā tiek analizētas SIA Tele2 tirgus pozīcijas un tā pakalpojumu darbība Latvijas mobilo sakaru telekomunikāciju tirgū. Maģistra darba mērķis ir izanalizēt SIA Tele2 konkurētspēju Latvijas mobilo sakaru telekomunikāciju tirgū.
Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tika izanalizēti konkurences un konkurētspējas jēdzieni, aprakstīti konkurences likuma būtiskākie aspekti, izpētītas konkurētspējas paaugstināšanas stratēģijas.
Otrajā nodaļā tika veikta nozares dzīves cikla stadijas analīze, kā arī tika izanalizēts Latvijas mobilo sakaru tirgus, veikta konkurentu analīze.
Trešajā nodaļā tika veikta SIA Tele2 tirgus pozīciju analīze, SIA Tele2 reklāmu un akciju apraksts, tika veiktas PEST un SVID analīzes, kā arī tika veikta SIA Tele2 galveno ekonomisko radītāju salīdzināšana ar konkurentiem. The Master’s thesis analyses Limited Liability Company (LLC) Tele 2 market position and operations in Latvian mobile telecommunications market. The aim of this master’s thesis is to analyze LLC Tele2 competitive position in Latvian mobile telecommunication market.
Master’s thesis consist of three parts. First is analysis of competition and competitiveness, description of competition law main provisions as well as reviewed generic strategies to improve competitiveness.
Second part contains industry life cycle analysis as well as overall analytical review of Latvian telecommunication market.
Third part consist of LLC Tele2 market position analysis, review of advertising campaign description and strategies, performed PEST and SWOT analysis as well as comparison of main financial indicators with peer companies.