Zīmola „Aeroxon” vadīšana.
Author
Grīnbauma, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Zīmola „Aeroxon” vadīšana”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt zīmola atpazīstamību Latvijā un novērtēt patērētāju un produkta pozicionējuma attīstības virzienus. Atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmā daļa ir teorētiskā daļa – zīmola būtība, otrā daļa - Zīmola Aeroxon vieta Latvijas tirgū un trešajā daļā tiek veikts kvantitatīvais pētījums, kurā tika izvēlēta anketēšanas metode, par zīmola Aeroxon atpazīstamību Latvijā un uztverto pozicionējumu. Tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi, lai veicinātu zīmola atpazīstamību. Atslēgas vārdi – Aeroxon, zīmols, atpazīstamība. Maģistra darba apjoms ir 94 lappuses, izmantoti 35 attēli, 3 tabulas un 2 pielikumi. Theme of Master work is „Brand „Aeroxon” management”. Purpose of Master work is to explore brand`s popularity in Latvia and assess of consumer and product positioning progress. Find incompeteness and give propositions how to resolve them. Work ir from 3 parts. First part is teory part – substance of brand, secound part – Brand Aeroxon place in Latvia`s market, and in third part is examination, where questionnaire method is piced about branch Aeroxon identification in Latvia and pozition. Conclusions and proposions is work out to enable brand recognizable. Keywords: Aeroxon, brand, awareness. Master work contains 94 pages, contains 35 pictures, 3 tables and 2 additions.