Reklāmkarogu interaktīvās iespējas un to pielietojums uzņēmuma vizuālajā komunikācijā
Author
Zilbermane, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Baļčūne, Ilze
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Irinas Zilbermanes diplomdarba «Reklāmkarogu interaktīvās iespējas un to pielietojums uzņēmuma vizuālajā komunikācijā» mērķis ir analizēt un novērtēt AS «4finance» produkta SMScredit.lv reklāmkarogu pielietojumu un to izvietojuma efektivitātes statistikas izvērtēšanas iespējas, veiksmīgas vizuālās komunikācijas veidošanā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti šādi uzdevumi:
1. Veikt teorijas izpēti par reklāmkarogu būtību, formām un to lomu, uzņēmuma vizuālās komunikācijas veidošanā.
2. Raksturot AS “4finance” produkta SMScredit.lv darbību, komunikācijas sistēmu un mārketinga komunikāciju.
3. Analizēt un novērtēt SMScredit.lv reklāmkarogus, to pielietojumu un efektivitātes izvērtēšanas procesus SMScredit.lv vizuālās komunikācijas veidošanā, veicot uzņēmuma dokumentu, statistikas datu analīzi un padziļināto interviju.
4. Izdarīt secinājumus par reklāmkarogu pielietojumu un efektivitātes izvērtēšanas procesa norisi vizuālajā komunikācijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus kā ar reklāmkarogu palīdzību uzlabot SMScredit.lv vizuālo komunikāciju.
Tēma ir aktuāla, reklāmkarogs ir viens no reklāmas paveidiem, kurš iepazīstina sabiedrību ar uzņēmuma pakalpojumiem, interaktīvā veidā, savā vēstījumā izmantojot vizuālos efektus.
Diplomdarbs sastāv no ievada, trīm teorētiskajām un divām empīriskajām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Tās ir strukturētas tā, lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi.
Lai noskaidrotu atbildi uz pētījuma jautājumu tika pielietotas sekojošas pētniecības metodes: uzņēmuma dokumentu analīze un partnermārketinga programmas datu analīze, padziļināta intervija ar uzņēmuma mārketinga daļas vadītāju, kā arī publicēto un nepublicētu dokumentu analīze. Apstrādājot iegūtos rezultātus gūta atbilde uz pētījuma jautājumu „Kādi trūkumi tiek novēroti SMScredit.lv reklāmkarogu pielietojumā?”. Sīkāks izklāsts atrodams ceturtajā nodaļā.
Diplomdarbā ir izmantoti 37 literatūras avoti. Darbā ir iekļauti 17 attēli un 1 tabulas, tam pievienoti 3 pielikumi.
The aim of Bachelor Thesis «Interactive features and applications of banners in company's visual communication» is to analyze and evaluate AS «4finance» product SMScredit.lv banners applications and efficiency statistic evaluation resource of banners in successful visual communication formation.
To achieve the aim of Bachelor Thesis following tasks are required:
1.To study theory concerned to banners essence, system of configuration and the role of banners in company’s visual communication.
2.To describe organization „4finance”, product SMScredit.lv, its internal communication and marketing system.
3.To describe and assess banners applications and efficiency evaluation processes in SMScredit.lv visual communication by organization document analysis and interview.
4.To make conclusions about „SMScredit.lv” banner application and efficiency evaluation processes in visual communication and make proposals about the ways how to with banner application improve SMScredit.lv visual communication process.
The theme of this Thesis is topical because banners are one of advertisement type, which present organization services to society in interactive way. Banners applications are active used in company’s visual communication.
The Bachelor Thesis consists of introduction, theoretical and research parts, conclusions and proposals. They are structured in a way to achieve the aim.
In order to find the answer to the research question, the following research methods were used: document and programs survey and interviews with head of marketing in “4finance”. By processing obtained data, the answer on the research question: „Which disadvantages are observed in banners application in SMScredit.lv visual communication”
37 literature sources in Bachelor Thesis are used in Latvian, English and Russian, as well as internal resources. The Paper includes 1 tables, 17 figures and 3 appendixes.