• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komercbanku korporatīvās reputācijas analīze Latvijas vadošo banku piemērā.

Thumbnail
Öffnen
303-23487-Martinsena_Zanete_MZ11013.pdf (2.617Mb)
Autor
Martinsena, Žanete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mūsdienās laba bankas korporatīvās reputācijas vadība kļūst arvien aktuālāka, un tiek uztverta kā viens no svarīgākajiem banku riskiem. Pētījums izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kāda ir Latvijas banku sektora korporatīvā reputācija, kas ir tās veidojošie aspekti un kā tos veiksmīgāk pārvaldīt. Pirmajā darba daļā apskatīts reputācijas jēdziens no teorētiskās puses, otrajā - raksturots banku sektors, analizēti Latvijas banku sektora TRI*M korporatīvās reputācijas mērījuma rezultāti, trešajā - analizēti banku korporatīvo reputāciju veidojošie aspekti, identificējot ieteicamos virzienus veiksmīgākai korporatīvās reputācijas vadībai. Pētījuma rezultātā noskaidrots, ka banku reputācijas vērtējums ar katru gadu kļūst pozitīvāks. Reputāciju veidojošie aspekti ir savstarpēji saistīti, un viens otru papildinoši, no kuriem veicinošie aspekti ir uzticamība un produktu, pakalpojumu kvalitāte, savukārt jāuzlabo vērtējums aspektos kopējā attieksme un finansiālie sasniegumi. Maģistra darbs sastāv no 116 lapām, darbā ir iekļauti 30 attēli, 8 tabulas un 7 pielikumi. Pētījuma rezultātā izdarīti 21 secinājums, uz kuriem balstoties, izvirzīti 9 priekšlikumi. Atslēgas vārdi: banka, korporatīvā reputācija, TRI*M, veidojošie aspekti, iedzīvotāji.
 
Today a good management of bank’s corporate reputation has become as the topic issue, because of being perceived as one of the most relevant banking risks. The research is made up to reveal what is the corporate reputation of banking sector in Latvia, what are the main aspects that form the corporate reputation and how the aspects should be administrated. In the first part of the work there the concept of reputation is examined in theory. In the second part – the banking sector is characterized and the measuring results of TRI*M corporate reputation of banking sector in Latvia are analysed. In the third part of the work there are the forming aspects of bank’s corporate reputation analysed, identifying and suggesting ways to improve the management of the corporate reputation. From the result of the research there is concluded that the ratings of the corporate reputation of banks improve every year. All the forming aspects of the corporate reputation are correlated and supplementing each other. The mains forming aspects of the corporate reputation are the reliability and the quality of service and products. The general attitude and the financial performance are the aspects that should be improved in future. The Master’s work consists of 116 pages, there are included 30 pictures, 8 tables and 7 appendixes. In the result of the research there are drawn 21 conclusions from which there are 9 proposals posed. Key words: bank, corporate reputation, TRI*M, forming aspects, inhabitants.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23297
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV