Integrēto mārketinga komunikāciju attīstība uzņēmumos Latvijā.
Autor
Collenkopfa, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par integrētajām mārketinga komunikācijām, noteikt integrēto mārketinga komunikāciju attīstību uzņēmumos Latvijā, kā arī sniegt priekšlikumus to plašākai pielietošanai un īstenošanai.
Pirmajā nodaļā autore apskatīs integrēto mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus. Otrā nodaļa būs veltīta to pielietošanai, izmantošanas aktualitātei uzņēmumos Latvijā, ietekmējošiem faktoriem, attīstības virzienu un mārketinga komunikāciju integrācijas posmu raksturojumam, savukārt darba trešajā nodaļā būs atspoguļoti uzņēmumu pārstāvju veiktās aptaujas rezultāti.
Darbs sastāv no 108 lappusēm, tajā ietverti 23 attēli un 6 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, integrētās mārketinga komunikācijas, mārketinga komunikāciju veidi, attīstība The aim of Masters’ project is, on the basis of theoretical cognitions about integrated marketing communications, to determine the development of integrated marketing communications at the enterprises in Latvia, as well as to give suggestions for its wider application and implementation.
In the first chapter author will look through theoretical aspects of integrated marketing communications. The second chapter will be devoted to its use and seeing how current this topic is at the enterprises in Latvia, influencing factors, as well as characterization of its development directions and levels of marketing communications integration. The third chapter will include the questionnaire results of enterprise representatives.
The project consists of 108 pages, it includes 23 images and 6 appendixes. Keywords: marketing communications, integrated marketing communications, types of marketing communications, development