Kredītu administrēšanas process un tā efektivitātes paaugstināšana bankā X
Автор
Spule, Nora
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Babris, Sandis
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba „Kredītu administrēšanas process un tā efektivitātes paaugstināšana bankā X” mērķis ir, balstoties uz teorētiskām atziņām par procesu vadīšanu un tās metodēm, analizēt vadīšanas metožu pielietojumu kredītu administrēšanas procesā bankā X un sniegt priekšlikumus tā efektivitātes paaugstināšanai.
Darbs sastāv no trīs daļām, kur pirmajā daļā tiek aprakstīta procesu vadības un kvalitātes vadības būtība, otrajā daļā tiek sniegts bankas X un kredītu administrācijas nodaļas raksturojums, kā arī procesu attēlošanas kārtība kredītu administrācijas nodaļā. Trešajā daļā tiek analizēts aizdevumu priekšatmaksu un patēriņa kredītu administrēšanas process un to uzlabošanas iespējas. Darba noslēgumā autore sniedz secinājumus un priekšlikumus.
Maģistra darba apjoms ir 81 lapaspuses, kurās ievietoti 20 attēli un 2 tabulas.
Atslēgvārdi
Procesu vadība, taupīgā vadīšana, seši sigma, ierobežojumu teorija, kvalitāte The aim of this paper „Improving efficiency of loan administration in bank X” is to offer suggestions for the improvement opportunities in loan administration process in bank X by summarizing the theories if process management, the importance of quality management and it’s tools, through which is possible to improve the efficiency in organization.
This paper consists of three main parts, where in the first part author examines the core parts of process management and quality management, in second part author examines charasteristics of bank X and Loan administration unit. In third part of this paper author analyzes loan prepayment and consumer loan administration process and its’ improvement opportunities
This paper consists of 81 pages, 20 illustrations and 2 labels.
Key words
Process management, lean management, six sigma, TOC, quality