Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorŠperga, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:38Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:38Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29008en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23346
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, noskaidrot un izpētīt uzņēmuma pašreizējo pieeju zīmola attīstīšanā un vadīšanā, un, vadoties no teorētisko aspektu analīzes un empīriskajos pētījumos iegūtajiem rezultātiem, noteikt uzņēmuma attīstības perspektīvas Latvijā. Maģistra darbs sastāv no četrām pamatdaļām, ievada, secinājumu, priekšlikumu un pielikumu daļas. Maģistra darbā tiks apskatīti mārketinga galvenās teorētiskās vadlīnijas, tajā skaitā stratēģiskā plānošana, tirgus segmentēšanas un produkta pozicionēšanas pamatprincipi, kā arī zīmola nozīme mūsdienu mārketinga koncepcijas kontekstā.Maģistra darbs sastāv no 90 lappusēm un 2 pielikumiem, tajā iekļauti 22 attēli un 9 tabulas. Atslēgvārdi: mārketings, zīmols, stratēģiskā plānošana, pievienotā vērtība, pozicionēšana, personālsen_US
dc.description.abstractThe goal of master thesis is to clarify and explore the company’s current approach to brand development and management, based on the theory of knowledge. And on the basis of theoretical aspects of analysis and empirical research results, identify advances in clothing retail in Latvia. Master thesis consists of four main parts, an introduction, conclusion, suggestions and attachment parts. In Master thesis - will be discussed the main the main theoretical guidelines for marketing, including strategic planning, market segmentation and principles of product positioning and brand importance in today’s marketing concept. Master thesis consists of 90 pages and 2 annex, includes 22 figures and 9 tables. Keywords: marketing, branding, strategic planning, added value, personnel.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInditex zīmolu attīstība Latvijā.en_US
dc.title.alternativeInditex Brand Development in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию