Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:40Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:40Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29180en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23359
dc.description.abstractUzņēmumi eksporta tirgos saskaras ar atšķirīgu politisko, tiesisko, ekonomisko, un kultūras vidi. Darba mērķis ir izpētīt kā Ķīnas ārējās vides faktori ietekmē Latvijas pārtikas rūpniecības nozares uzņēmumu eksporta mārketinga stratēģijas izvēli. Darba pirmajā daļā tiek apskatīti ārējās vides faktoru, eksporta mārketinga stratēģijas, kā arī mārketinga kompleksa standartizācijas un adaptācijas teorētiskie aspekti. Otrajā daļā ietverta Latvijas pārtikas rūpniecības nozares, eksporta uz Ķīnu un šīs valsts ārējās vides faktoru analīze. Darba trešajā daļā autore veikusi SIA „NP Foods” gadījuma izpēti un izdarījusi secinājumus par mārketinga kompleksa adaptāciju Ķīnas tirgum. Atslēgvārdi: eksporta mārketinga stratēģija, mārketinga komplekss, standartizācija, adaptācija, Ķīna.en_US
dc.description.abstractIn foreign markets exporters are confronted with different political, legal, economic and cultural environments. The aim of this thesis is to examine how the external environment of China affects the choice of export marketing strategies of Latvian food manufacturing enterprises. The first part of the thesis includes a theoretical framework of external environment factors, export marketing strategy, as well as adaptation and standardization of marketing mix. The second part analyses the development of the Latvian food manufacturing industry, exports to China and the external environment of China. In the third part of thesis, the author presents a case study of company „NP Foods” and concludes that marketing mix adaptation strategy has been chosen for the China market. Keywords: export marketing strategy, marketing mix, standardization, adaptation, China.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleĀrējās vides faktoru ietekme uz Latvijas pārtikas rūpniecības nozares uzņēmumu eksporta mārketinga stratēģiju Ķīnas tirgū.en_US
dc.title.alternativeInfluence of external factors on export marketing strategy of Latvian food manufacturing industry enterprises for China market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record