• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pakalpojuma kvalitāte apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-30197-Pakalpojuma_kvalitate_Bakalaura_darbs_Liva_Mestere.pdf (972.2Kb)
Автор
Mestere, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Skribāne, Irina
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienu lielās konkurences un iedzīvotāju zemās pirktspējas apstākļos, patērētāji savus pirkumus veic pārdomāti, tādēļ uzņēmumiem lielāka uzmanība ir jāpievērš tam, kādā veidā viņu ražotā produkcija nonāk līdz patērētajiem. Autore šajā Bakalaura darbā apskata pakalpojuma kvalitāti apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pakalpojumu kvalitāti apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumos, atklājot pozitīvos momentus un trūkumus, un izstrādājot priekšlikumus pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanai. Bakalaura darba beigās ir apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi pakalpojuma kvalitātes paaugstināšanai apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā. Atslēgas vārdi: kvalitāte, pakalpojuma kvalitāte, SERVQUAL modelis, tirdzniecības nozare, apģērbu mazumtirdzniecība.
 
Nowdays in the high competion and globally low purchasing power environment, consumers tend to purchase goods carefully. Due to this reason companies need reassess the ways their products reach consumers. Author in this Bachelor Thesis discusses the service quality in apparel retail in Latvia, a factor which can either stimulate or hinder a company’s competitiveness. The purpose of Thesis is to study service quality in apparel retail companies, revealing positive aspects and imperfections, as well as developing suggestions for increasing the service quality. In the end of the Bachelor Thesis, Author summerizes the conclusions and suggestions for increasing the service quality in apparel retail in Latvia. Key words: quality, service quality, SERVQUAL model, retail industry, apparel retail.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23376
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV