Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorLočmelis, Denissen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:43Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:43Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32825en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23385
dc.description.abstractUzņēmumiem acīmredzami pasliktinās komunikācija ar klientu, taču vai tas notiek tamdēļ, ka sabiedrībā sāk mainīties tieši informācijas tehnoloģiju un citu mediju lietošanas tendences un uzņēmumu mārketinga komunikācijas politika joprojām ietver tikai tradicionālo līdzekļu lietošanu, vai arī, komunikācijas pasliktināšanās ir saistīta ar citām problēmām. Maģistra darba ietvaros darba autors izskatīs problēmas cēloni saistītu ar moderno mārketinga komunikāciju instrumentu izmantošanu un informācijas mediju lietošanu saistītu ar tiem. Darba pētījuma mērķis ir noskaidrot moderno mārketinga komunikāciju līdzekļu izmantošanas līmeni un kā tas iespaido mārketinga komunikācijas attīstību ar klientu uzņēmumos Latvijā. Lai to noteiktu, tika aptaujāti 249 respondenti vecumā no 19 līdz 45, kā arī tika iegūti dati no 14 uzņēmumu mārketinga komunikāciju vadītājiem, 14 dažādās nozarēs ar vidējo gada apgrozījumu no 1 līdz 5 miljoniem latu. Pētījuma mērķa sasniegšanai tika noteikts analizēt 8 jautājumu grupas, ietverot rādītājus no abām anketām, un salīdzināt to rezultātus. Darba kopējais apjoms ir 111 lapaspuses, ar 34 attēliem, 29 tabulām un bez pielikuma.en_US
dc.description.abstractCompanies in Latvia have obvious deterioration of communication with customers, so is it happening because of the changing tendencies in society associated with the use of information technologies and other new media and that companies still use only traditional business marketing promotions or is it because communication problems are related to other issues. Within the framework of master’s research paper author will examine the tools of modern marketing communication and the use of information media connected to those as the general cause of the problem. The objective of the research study is to determine the level of modern marketing communication tool utilization in companies and how much does it affect overall communication with the customer. For that matter author surveyed 249 participants in the age group of 19 to 45 and data also was gathered from 14 marketing managers in companies from 14 different industries with an average year turnover of 1 to 5 million lats. To reach the designated goal there was an analysis of 8 question groups comprised of predefined indicators and afterwards the overall analysis of the results. The total size of the master’s research paper is 111 pages, containing 34 pictures, 29 tables and without annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleModerno mārketinga komunikāciju līdzekļu izmantošanas nozīme uzņēmumu mārketinga komunikācijas attīstībā Latvijāen_US
dc.title.alternativeSignificance of modern marketing communication tool utilization in the development of marketing communication in companies in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige