Dansukker zīmola analīze: pozitīvais un negatīvais zīmola tēla veidošanā Latvijā.
Autor
Lovniece, Ivonna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba tēma: Dansukker zīmola tēla veidošana Latvijā.
Darba mērķis: izpētīt Dansukker zīmola tēla veidošanos un dažādu komunikācijas iespēju izmantošanas ietekmi uz to.
Hipotēze: Dansukker zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā attīstības posmā ir tieši saistīta ar atbilstošu komunikāciju un tās kanālu izvēli.
Pirmā darba daļa ir veltīta zīmola un integrēto mārketinga komunikāciju izpratnei zīmola pozicionēšanas kontekstā.
Otrā darba daļa - sekundāro datu analīzei.
Trešā darba daļa - primāro datu (patērētāju viedokļa noskaidrošanas un ekspertu anketās iegūto) analīzei, norādot uz diskutējamajiem jautājumiem un izvirzot priekšlikumus integrēto mārketinga komunikāciju plāna pilnveidošanai.
Atslēgas vārdi: zīmols, zīmolvedība, pozicionēšana, integrētās mārketinga komunikācijas
Darba apjoms: 135 lpp.,46 attēli, 1 tabula, 16 pielikumi. Topic: Dansukker brand image development in Latvia.
Purpose: evaluate how use of different communication possibilities impacts Dansukker brand image development.
Hypothesis: quality of Dansukker brand image development in this planning period strongly depends on decisions between different communication possibilities.
First part is dedicated to theoretical questions overview about what is understand as brand, brand communication and positioning.
Second part includes analyze od secondary data.
Third part closes research with analyze of questionnaires results, inlcuding also experts valuation. Author points main problems and concludes what could be changed in communication plan.
Key words: brand, branding, positioning, integrated marketing communications
Thesis consists of: 135 pages, 46 images, 1 table and 16 attachments.