• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Globālo zīmolu veidošana un attīstība

Thumbnail
Öffnen
303-33732-Obuhova_Ksenija_ko09024.pdf (2.143Mb)
Autor
Obuhova, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Globālo zīmolu veidošana un attīstība”. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz zīmolu vadības teorijas pamatā, izstrādāt priekšlikumus Milupa zīmola atpazīstamības veicināšanas pasākumiem Latvijā. Darba uzdevumi ir noteikti atbilstoši izvirzītajam mērķim. Darbā ir trīs nodaļas – teorētiskā nodaļa, bērnu pārtikas nozares specifikas raksturojums un iedzīvotāju aptaujas par Milupa zīmola atpazīstamību izvērtējums. Bakalaura darbs un autores izstrādātie priekšlikumi būs praktiski pielietojami SIA Nutricia darbiniekiem un vadībai, pieņemot lēmumus, kas saistīti ar zīmola Milupa atpazīstamības līmeņa palielināšanu. Bakalaura darba izstrādei ir izmantoti 44 informācijas avoti, tā apjoms - 66 lappuses, izmantoti 16 attēli, 2 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: globālie zīmoli, attīstība, zīmolu atpazīstamība, aptauja, Milupa
 
The topic of bachelor’s thesis is ‘’The establishment and development of the global brands’’. The aim of bachelor’s thesis is to develop proposals for Milupa brand awareness promotion activities in Latvia based on brand management theory. Paper tasks are defined according to it’s goal. The paper consists of three parts - theoretical part, specific characteristics of baby food sector and people survey regarding Milupa brand awareness evaluation. Bachelor thesis and authors proposals could be practically used by Nutricia Ltd employees and it’s managers in taking decisions related to increasing the level of Milupa brand awareness. Bachelor thesis is based on 44 literature sources and consists of 66 pages, including 16 pictures, 2 tabs and 3 appendixes. Key words: global brands, brand awareness, development, questionnaire, Milupa
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23402
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV