• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola loma augstākās izglītības tirgū Latvijā.

Thumbnail
Открыть
303-34053-Bandere_Inguna_ib06047.pdf (3.484Mb)
Автор
Bandere, Inguna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba „Zīmola loma augstākās izglītības tirgū Latvijā” izstrādi ir noteikusi pašreiz aktuālā augstākās izglītības tirgus situācija, kas ir likusi paskatīties uz augstskolām no cita redzespunkta. Darba mērķis ir izpētīt zīmola lomu un attīstības tendences augstākajā izglītībā Latvijā. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Tiek aplūkota zīmola mārketinga komunikācija, kā arī asociāciju veidošana, zīmola pozicionēšana tirgū un zīmola stratēģiju veidi un izstrāde. Autore apskata populārākās Latvijas augstākās izglītības iestādes, to zīmola elementus, sortimentu un komunikāciju ar patērētājiem. Praktiskā daļa ietver kvantitatīvā pētījumu aprakstu un analizēti apkopotie un iegūtie dati. Atslēgas vārdi: augstākās izglītības zīmols, atpazīstamība, mārketinga komunikācija. Maģistra darba apjoms ir 93 lpp, 12 tabulas, 15 attēli, 8 pielikumi.
 
Master's thesis subject „The role of brand in higher education market in Latvia” has been dictated by current situation in higher education market, which led to take a look to high-schools from another angle. The goal of the thesis is to explore brand role and development tendency in Latvian higher education. Thesis consists of 3 parts - theoretical, methodological and empirical. Author is analyzing most popular high schools in Latvia, their brand elements, assortment and communication to consumers. There is an insight about brand marketing communication, as well set-up of associations, brand positioning in the market and types of branding strategies and development. Practical part includes description of quantitative research and analysis of collected data. Key words: brand in higher education, awareness, marketing communication. Volume of master thesis is 93 pages, 12 tables, 15 images, 8 annexes
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23409
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV