Mārketinga stratēģijas plānošanas pilnveidošana uzņēmumā SIA"Rembis"
Author
Urbāns, Romualds
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Autors: Romualds Urbāns
Darba nosaukums: Marketinga stratēģijas plānošanas pilnveidošana uzņēmuma SIA „Rembis”
Zinātniskais vadītājs: Dr.oec.prof. Andris Deniņš
Darba mērķis bija izpētīt, izanalizēt un pilnveidot uzņēmuma SIA „Rembis” stratēģiju un darbību virtuves mēbeļu tirgū.
Darba uzdevumi:
-Izskatīt marketinga stratēģiskās plānošanas uzdevumu, kā arī tās galvenās metodes un virzienus
-Izanalizēt firmas „Rembis” marketinga vidi
-izanalizēt konkurentu marketinga vidi
-Veikt biznesa portfeļa analīzi
-Pilnveidot marketinga stratēģiju
Marketinga stratēģija ir būtiskais uzņēmuma vadības instruments, kas sastāv no cenu veidošanās, sortimenta un preces kvalitātes stratēģijām, preces virzīšanas tirgū stratēģijām, kā arī visizdevīgāko tirgus segmentu noteikšanas stratēģijas. The author: Romualds Urbāns
The name of the research paper: Improvement of SIA „Rembis” marketing strategy planning
The scientific adviser: Dr.oec.prof. Andris Deniņš
The aim of the research was to examine, analyse and improve the strategy and activities of SIA „Rembis” on the market of kitchen furniture.
The posed tasks:
-To examine the task of marketing strategic planning, as well as its main methods and trends
-To analyse the marketing environment of SIA „Rembis”
-To analyse the marketing environment of its rivals
-To make an analysis of business portfolio
-To improve the marketing strategy
Marketing strategy is an important tool of enterprise administration that consists of strategies of price formation, range of goods and quality of goods, strategies of goods promotion to the market, as well as strategies of determining the most profitable market segments.