• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izglītības finansiālās atdeves un tās ietekmējošo faktoru analīze Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-40259-Vilerts_Karlis_KV09119.pdf (1.139Mb)
Автор
Vilerts, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Saksonova, Svetlana
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šīs desmitgades sākumā populārs diskusiju temats bija nepieciešamās pārmaiņas Latvijas izglītības sektorā. Izglītības finansiālā atdeve ir rādītājs ar kura palīdzību iespējams vērtēt izglītības sistēmas konkurētspēju. Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt izglītības finansiālo atdevi Latvijā un analizēt to ietekmējošos faktorus, kā arī uz to pamata sniegt priekšlikumus izglītības sistēmas pilnveidošanai. Lai sasniegtu darba mērķus autors izpētījis izglītības finansiālās atdeves teorētiskos aspektus, analizējis citu autoru pētījumus un aprēķinājis izglītības finansiālās atdeves koeficentus Latvijā, kā arī tos ietekmējošos faktorus. Iegūtie rezultāti liecina, ka Latvijas rādītāji ir zemāki par citu attīstības valstu rādītājiem. Atdeves koeficentus ietekmē personas dzimums, ģeogrāfiskā piederība, tautība un darbības nozare.
 
At the beginning of this decade necessary changes in the education sector was one of the most discussed topics in Latvia. Financial return on education is one of the most used proxy variables to evaluate educational system’s competitiveness. The aim of this work is to research the financial returns on education in Latvia, analyse the factors that leave an impact on it and to provide proposals to improve educational system. Author has researched the theoretical principles of financial return on education, analysed the researches of other authors and obtained new coefficients of financial returns on education in Latvia. The main findings of the research show that the coefficients in Latvia are significantly lower than in other developing countries and that they are impacted by person’s gender, ethnicity, field of employment and location.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23473
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV